een paar vraagjes want mijn gynaecoloog had niet veel tijd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Latifatje, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

ik ben dinsdag op controle geweest maar ze heeft maar snel snel gedaan omdat ze al te laat was dus ben ik met vragen achtergebleven.

1. de hartslag van de beeb was 146 is dit goed want normaal heeft ze altijd tussen de 150 en 170 ?

2.ik was toen 35w 4d en de kleine woog 2kilo500 is dit niet te weinig?

3.men baarmoederhals is al verkort 3/4 en weker geworden ze zei ook dat ik al een topje opening heb hoeveel is een topje?

en men laatste vraag ik heb al een paar dagen last van veel pijn in men onderrug en dikwijls ook men onderbuik wat kan dit zijn?

sory voor de vele vragen maar alvast bedankt voor het antwoordt :D

groetjes
    Latifa

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Latifa,

1 die hartslag is prima, het gaat er vooral om dat ie variabel is, tussen 120 en 160 is eigenlijk normaal, maar erboven of eronder mag ook nog wel. Geen probleem dus 146.
    2 2500 gram is een schatting hoor, het kan ook bets wat meer zijn. Maar ook al is het 2500 gram, dat is prima.
    3 een topje is een topje, nog geen centimeter dus, je kan er nog niet met een vinger inkomen. Het zegt overigens nog niets over het moment waarop je gaat bevallen, dat kan nog weken duren...

Mirjam

3. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

bedankt voor de snelle reactie pff was ik maar al bevallen want ik begin het knaplastig te krijgen hihi

Deel Deze Pagina