Ik ben dus bijna 9 weken en voel ook zeker al een week een hard bultje net boven m'n schaamhaar. Echt hard, dat ik niet durf te duwen. Er ís bij mij een kans op 2 kindjes omdat er 2 teruggeplaatst zijn. Morgen de echo dus wel zullen zien! Toen ik het vandaag aan wat collegaatjes vertelde dat ik al iets voelde van een hard buikje hadden ze al zoiets van: echt? Nu al? Maar ben blijkbaar geen uitzondering of gewoon gek.
Bij mij kwam de bm met 7,5e week ook al twee vingers voorbij het schaambotje! Een halve week later had ik mn eerste echo, maar het was er toch echt maar eentje! Gelukkig maar, haha. Blijkbaar is mn baarmoeder gewoon erg enthousiast
Bij mij ligt mijn baarmoeder sowieso al hoog bij onderzoeken die ik de laatste tijd heb gehad. Nu ik zwanger ben zo ik het dan ook hoger hebben te liggen dan 'normaal' ?
Tot mijn verbazing voelde ik vanmorgen (staand) dat ik net boven mijn schaambeen/heel laag in mijn onderbuik een harde "ribbel" heb...ik had eigenlijk verwacht dat ik niks zou voelen... is dat dan wat de baarmoeder zou moeten zijn? Want bij mij is hij echt duidelijk voelbaar.... En ik ben nu nog geen 7 weken...
Nou, geen tweeling maar eentje die beter dan goed is volgens de gyn vandaag. Dus ook een enthousiaste baarmoeder gewoon!