baarmoeder doet pijn bij het vrijen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door puzzcat24, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja het proberen is echt het leukst!Maar sinds een paar dagen niet meer daarom deze bericht... :(
    Dit is mijn 4 de ronde en ik mik steeds op mijn eisprong maar het baat maar niet *sniff
    Ik kan alleen maar hopen dat morgen wat uitsluit...maar hoe zit het met jou?heb je een kindje?Of zal dit je eerste worden?

2. Kejay

Kejay Niet meer actief

helaas is het klussen op dit moment niet zo leuk voor jou nee, ik hoop dat het snel wat beter met je gaat.

Het is inderdaad mijn eerste kindje. We zijn er niet zo heel actief mee bezig. Als het komt dan komt het. We klussen dan ook niet precies op mijn vruchtbare dagen, het moet leuk blijven. Na een jaar wachten begint het wel steeds meer te kriebelen!

Ik ben in maart 2006 gestopt met de prikpil. Ben een jaar niet ongesteld geworden :( , dit is 2 maand geleden opgewekt met hormonen. Ik ben nu 2 keer uit mezelf ongi geworden, dus ik reken dit als ronde 2! Ik heb een week geleden de persona gekocht omdat ik wel erg benieuwd was of ik ovuleerde. Meer wil ik er ook niet mee bezig zijn.
    Het is allemaal wel heel spannend!

Ben jij al lang bezig?

Zie nu pas hoe laat het is, haha, het forum werkt zo verslavend :)

3. puzzcat24

hihihi ik zal snel zijn...Ik heb ook de prikpil gehad en dat uitwerken duurde 9 maand en ben nu 4x ongi geweest en ja deze forum is verslavend hihihi

4. Kejay

Kejay Niet meer actief

Als ik had geweten wat voor'n drama het was met de prikpil was ik er nooit aan begonnen! Ik doe het ook nooit meer!

Nou meid, laten we hopen dat het voor ons beide snel raak is! (voor de rest van de meiden natuurlijk ook)

Ik duik nu weer snel mijn bedje in, morgen lekker een dag vrij dus kan uit slapen (dat maakt het minder erg ;) )

Succes morgen! Laat je weten hoe het is gegaan?

5. puzzcat24

Ja doe ik en lekker slapen!

6. Kejay

Kejay Niet meer actief

vertel, hoe is het gegaan bij de gyn?

7. puzzcat24

Nou,de gyn heeft een inwendig onder zoek gedaan en zag dat ik toevallig nu de eisprong heb :oops: maar er kwam bloed vrij,ik gelijk in paniek!De dokter me gelijk gerusstellen dat het vaker voor kwam en dat die krampen van binnen OOK van de eisprong was...
    Ik vroeg aan die gyn:"Als ik pijn heb bij het vrijen met de eisprong,hoe kan ik dan zwanger worden?"
    Die man gelijk lachen.... :( Ik vond het niet grappig....
    Maar gelukkig GEEN clamidia OF een eistokinfectie want anders hing ik aan het plafon toen hij die inwendigonderzoek bij me deed :D
    Ik blij nu en gaat het nu echt gebeuren,want ik had die pijn vorige maand ook dus is het 100% zeker dat ik vruchtbaar ben...(al mocht die pijn me gestolen worden hihihi)want ik zag op de monitor dat er "vocht" in mijn eierstokken zat en dat was een hele goede teken!
    Eind juli moet ik weer terug komen en dan gaan ze ALLES testen (ook mijn vriend zijn productie,hihih vind ie niet leuk...)
    knuffs ;) ikke!

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Gelukkig dat je gerust gesteld bent! Nou veel klusplezier dan maar :D

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

mooi zo! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer over te maken.
    Het zou fijn zijn als de pijn nu ook nog weg ging.
    Hoop dat het dan snel raak mag zijn ;)

10. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb niet de ziekte vann Crohn maar ik heb meer last van mijn baarmoeder/eierstokken wanneer ik bija vruchtbaar ben. We doen dan ook alleen "zachte dingen". Toen ik mijn cyclus ging bijhouden, bleek dat het telkens rond dezelfde periode van mijn cyclus was.

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb heel lang gedacht (toen ik spiraaltje nogh had) dat ik last van mn crohn had, nu ik me bezig hou met mijn cyclus weet ik dat t mn eisprong is. Al heb ik die sinds mn zwangerschap (mk) niet meer gevoeld. Dus blijkbaar kan het ineens over zijn! Ik heb nl nog wel eisprong. (tempen)
    Fijn Puzzcat, dat de gyn je gerust gesteld heeft! Ennen...volgens mij vinden alle mannen het vervelend als zij getest worden...Hier was er ook een niet blij mee! MAar goed, dat was allemaal goed. Tijdens mijn eerste afspraak bij de fert arts bleek ik zwanger en nu mogen we in oktober terug. Hopen dat ik dan weer zwanger ben!
    Succes met klussen meid!

12. puzzcat24

Is dat zo rond je eisprong dan?Want dat zei de gyn dat dat "nomaal" was...(nog nooit eerder meegemaakt :( )
    Toen ik voor het eerst met een jongen was,heb ik gelijk de pil genomen (moest van mam :D ) Daarna overgestapt naar de prikpil....Geen probs gehad voor die tijd...Misschien komt dat met de jaren hihih

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    O ja...stomme vraag misschien, maar wat is een vermijdende persoonlijkheidsstoornis?

14. puzzcat24

Nee joh das echt geen domme vraag:
    Ik zal de symptomen ff opzoeken:
    Kenmerkend voor mensen met deze stoornis is hun angst. Deze mensen zijn erg bang om afgewezen te worden. Ze kunnen dus moeilijk vrienden maken of een relatie krijgen. Wel hebben ze een goede relatie met hun familie, dat komt omdat ze bij hen zeker zijn van acceptatie.
    Dat staat er in een site ik hoop dat je vraag beantwoord is hihihi

15. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oke dat is duidelijk. Jeetje, lijkt me ontzettend lastig!
    Ja heb het altijd rond de eisprong gehad ahteraf. Met mirena heb je gewoon nog een eisprong, dus vandaar dat ik dat nog kon voelen. In voorgaande rondes heb ik ook goed last van mn ei gehad. Maar nu dus al drie rondes niet... Ben benieuwd wat deze maand ons brengt!

16. puzzcat24

Ja het is best lastig,maar mijn mannetje helpt me heel goed erdoor heen te gaan! :D
    Je bent al 13 rondes bezig om een kindje te krijgen?Oei...en ook nog een mk :( Mijn vriend zegt dat we nu zonder afkicken van de prikpil ongeveer 6 maand bezig zijn,duurt altijd zoooo verschrikkelijk lang het uitwerken,bah Duurde bij mij 9 maand,wou dat die 9 maand ergens anders voor stonden... ;)

17. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Haha! Wel symbolisch, 9 maanden. Ach meid, wie weet gaat t nu heel snel. Hier zal t nog wel even duren zegt mijn gevoel, maar mijn man heeft een paranormale collega die zei dat hij over een jaar zn zoon in zn armen heeft. Dat is ongeveer 2 maanden terug, dus wie weet.... (die collega wist niet dat we bezig zijn!)

18. puzzcat24

Wauw heftig zeg!Ik wil ook met die man praten!
    Misschien heeft ie dan goed nieuws...
    Ben je into spirituele dingen geloof je in het paranormale?
    Het is altijd wel leuk om positieve dingen te horen,ja toch!

19. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ja ik geloof er zeker wel in, vooral omdat hij het dorp waar mijn man geboren is kon omschrijven en mijn man woonde aan een begraafplaats en niet in nl, dus dat verzin je niet.
    Hou me er zelf niet echt ee bezig verder, maar t boeit me wel. Alleen ik denk dat t misschien over mijn mk ging, ik was toen nl zwanger (dat heeft hij die collega nooit verteld, dus dat weet ik niet zeker)

20. puzzcat24

Vaag dan he?Ik heb een keer een gesprek gehad met een helderziende die zei dat ik 1 kindje kreeg,en de ware (toen was ik 17) over 2 jaar kreeg,en dat ik hem kende(ik was aan hem voor gesteld) hhmmm ik natuurlijk toen ik 19 was denken: waar is hij! hihih
    Dit is juist wat het echt was:Ik heb na een 4 jaar het toen uitgemaakt met mijn ex,kreeg contact (en ja werd voor gesteld) aan mijn (nu) vriend,maar na pas 2! jaar kregen we verkering ...
    Nu maar hopen dat ze het ook "goed" heeft met een kindje...

Deel Deze Pagina