Baarmoeder doorboord Door mirena?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Bloomy, 31 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik heb de mirena na 4 maanden laten verwijderen, ik werd echt gek van de pijn, continue ongesteld zijn en de enorme acne. Ik zou ook even met je gyn bellen als je zo'n pijn hebt

2. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Hoi meiden

Sorry voor de late reactie.
    Ik ben in het zkh geweest voor een inwendige echo. Spiraal zat nog goed dus hij zit er nog...
    De pijn is nagenoeg weg gelukkig, ook de dag na het openen van dit topic werd de pijn geleidelijk aan minder.
    Toch ben ik nog niet overtuigd van mn spiraaltje....

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    De reden dat ik nooit en dan ook nooit een spiraal zal nemen :)
    Heb te vaak spiraaltjes uit de buikholte gevist zien worden...helaas kunnen er dan ook nog darmen..eierstokken etc mee in de knoop komen. Het komt met name voor als het te snel na een bevalling geplaatst wordt heb ik begrepen.

Gelukkig is het bij jou niet het geval TS! Maar als je zulk heftige buikpijn hebt gewoon even de arts bellen hoor. Er kan vanalles zulke pijn veroorzaken.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Tja. Ik haatte dat ding. Sinds het moment dat ik hem had ellende. Het zetten was extreem pijnlijk. En vanaf toen constant pijn. Echt extreem. Veel bloedverlies. Zeer prikkelbaar. Erge haaruitval. Mijn man voelde hem duidelijk zitten en prikte zich er wel vaak aan. Na de daad had ik ook heel vaak erg veel pijn. De druppel was dat ik na de daad opstond. En van de pijn compleet in elkaar zakte. Het deed zo onwijs veel pijn dat mijn man mij opgetild heeft en in bed gelegd. Ik heb de hele nacht gehuild van de pijn en hij zat er erg mee dat hij niks kon.

De volgende dag de dokter gebeld. Maar hij was op vakantie of ik niet over 3 weken kon komen. Ik heb toen gemeld dat wanneer hun het niet deden ik hem er zelf wel uit zou halen. Toen kon ik een uur later komen. Toen dat kreng er eenmaal uit was was de pijn binnen een uur weg.

Wat een verademing! !!

Dus ja. .. ik ben niet positief:D

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Als ik dit paar weken terug had gelezen was mn dilemma niet meer zo groot...was aan t twijfelen tussen pil en spiraaltje...blij dat ik weer voor de pil heb gekozen.

6. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ik heb sinds paar weken het spiraaltje, maar gelukkig heb ik een positieve ervaring, plaatsen voelde ik al niet bv, de zelfde dag wat zeurderige pijn maar daarna ook geen pijn meer gehad.menstruatie gehad, wanneer hij anders ook zou moeten komen, maar nu veel minder bloedverlies. en sinds dien, soms heeeel klein inimini beetje vloeien.

als ik dan lees van baarmoeder doorbooren krijg ik wel een beetje de kriebels. maar denk dat ie dan vanaf het begin al niet goed gezeten heeft. plaatsen ed hoeft helemaal niet pijnlijk te zijn dus, dat gaf mijn gyn ook aan, zeker na het krijgen van kinderen.en [veel] buikpijn was volgens de gyn ook niet normaal.

Deel Deze Pagina