Baarmoeder duidelijk voelbaar als bal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marieke1983, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik plaats het even hier ook al zijn we niet bezig met zwanger worden. Ik ben aan de implanon en die heeft als bijwerking dat er zwangerschapssymptomen kunnen ontstaan, misselijkheid ed. Nu heb ik daar idd sinds kort last van. (miselijkheid, opvliegendheid ed) Mijn test gister was super omo wit dus niet zwanger.
    Maar ik voel wel heel duidelijk mijn bm als een bal in mijn onderbuik zitten. Niet van de buitenkant, maar van binnen voel ik dat. Alsof ik een harde buik heb ofzo. Nou maak ik me zorgen dat de test te vroeg was ofzo en ik toch een van die zeldzame mensen ben die zwanger raakt door dat staafje heen.

Wie herkent mijn zo overduidelijke klacht en wat was de uitkomst?

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb ook implanon gehad en had op gegeven moment ook opvliegers dat kwam van de hormonen werd gezegd,maar de rest wat jij beschrijft heb ik nooit last van gehad,
    succes en anders toch maar ff langs de ha lijkt me

3. Marieke1983

Ja dat denk ik ook dan. Hier op het forum zit iemand die door de implanon zwanger was en negatieve testen had, daar ben ik dan bang voor.
    Even afwachten nog.

4. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Implanon is ook niet altijd betrouwbaar. Het komt regelmatig voor dat vrouwen zwanger worden met een Implanon omdat het staafje niet goed geplaatst is. Je leest er veel over op internet.
    Ik zou over ene paar dagen nog eens testen, succes.

5. Marieke1983

Hij is door een ervaren gyn gezet dus ik denk toch wel dat hij goed zit. Kan hem ook zo pakken zeg maar.
    Ga idd nog eens testen over een week want ik ben er echt niet gerust op.

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    inprincipe zit ie goed als je em kan pakken,maar ja geen enkele anticonceptie is 100 % veilig
    hoop voor jou als je niet zwanger wilt worden dat t vals alarm is,ik volg je nog even mee want ben wel benieuwd
    sterkte alvast
    dikke knuf

7. Marieke1983

Ik ga wel pas volgende week weer testen dus uitsluitsel duurt nog even ;)
    Maar komende week komen er vast wel meer twijfel topics haha!

8. Marieke1983

Oké ik heb alweer getest :D

Negatief gelukkig! Nu houd ik het voor gezien, imPlanib werkt en de derde komt lekker pas over een paar jaartjes :)

Deel Deze Pagina