Baarmoeder duwt tegen ribben

Discussie in 'Gezondheid' gestart door RoAn1981, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik heb al enige tijd last van een zeer pijnlijke plek linksonder mijn borst. Niet direct eronder, maar net iets lager. Gisteravond bij de verloskundige geweest en die denkt dat het mijn baarmoeder is die tegen mijn ribben duwt. Conclusie: jammer, maar niets aan te doen. Ik moet nog 2 weken werken en zitten is bijna ondoenlijk. Wie heeft hier nog meer last van en heeft misschien tips?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    tja, denk dat je weinig kan doen dan even doorbijten. er is echt niks aan te doen en zal misschien nog wel erger worden in de loop van de tijd...
    ik had het toen ook en het is gewoon zoeken naar een houding waarin je wel kan zitten of hangen. je kan hem moeilijk terug duwen he:)
    zal waarschijnlijk wel minder worden als kleine meer indaalt. dus daar maar op hopen

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Herkenbaar, ik had dat ook. En er is weinig tegen te doen... Ik probeerde altijd mijn burostoel naar achteren te laten leunen, zodat je wat meer "ruimte" hebt. Soms kun je de zitting ook instellen.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heel vervelend, ik ben ook bekend met het probleem.
    Zoveel mogelijk recht zitten en jezelf lang maken zodat het minder beklemd zit en zo nu en dan even lopen wil ook helpen. ( of liggen natuurlijk maar dat is nogal lastig op je werk )

5. Koon

Koon Niet meer actief

Ik had het ook. Na de bevalling nog een maand of 3 last van gehad omdat het echt gekneusd was.
    Succes met de laatste 2 weken!

6. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook last van. M'n echoscopist had het over het evt intapen van de onderste rib (s nachts)... Zelf nog niet nodig maar Miss later.
    Bij mij lig een kindje helemaal boven in m'n buik onder m'n ribben :(

Deel Deze Pagina