Er zat heel wat werk in maar het resultaat mag er zijn toch? Mijn meisje vierde vandaag haar 4e verjaardag op school en dit trakteerde ze: View attachment 428234 Ben benieuwd naar jullie creatieve traktaties!
Erg leuk!! Soepstengels met een lint drop, en angry birdjes? Waar heb je ze van gemaakt? Ik moet wel zeggen dat doordat sommige ouders zoveel tijd/moeite in hun traktaties stoppen, ik me in de toekomst volgens mij echt heel erg bezwaard ga voelen als ik met iets simpels aan kom zetten...
Ja Imensa, jij hebt er ook werk van gemaakt. Super leuk ook! Nou Kiwi25, ik dacht zelf dat doe ik wel ff. Volgend jaar prik ik ik wel wat leuks aan een saté prikker hihi... De Angry Birds zijn gemaakt van Mini Babybelletjes en twee halve soepstengels met dropveter moet de katapult voorstellen.
Dit is de traktatie die ik voor mijn dochter haar 3e verjaardag gemaakt heb. Paddenstoelen van spek, appel en fondant. Het idee is gejat uit een tijdschrift.
Bovenste was toen ik afscheid nam van mijn groep (kinderopvang) en de onderste toen mijn oudste 3 werd:
Wat een crea bea's hier! Ik ben niet creatief qua uiterlijk van de traktaties. Ik heb voor de oudste een keer een fruit regenboog gemaakt en voor de jongste laatst gezonde appelmuffins. Voor mijn zus heb ik (zodat zij dat kon trakteren op het werk) gezonde wortel cupcakes en een gezonde chocolade taart gemaakt. Zoals je ziet dus verantwoorde traktaties Vind dat erg leuk om te doen en alles werd door iedereen heel lekker gevonden! Vooral de chocotaart, waarvan ik niet had verteld dat er rode bieten in zaten
Toen mijn dochter naar een ander kdv ging, omdat we gingen verhuizen. Simpel, niet super ongezond en de leidsters vonden het echt hartstikke leuk.
Onze dochter heeft zoiets getrakteerd. Alleen zaten er i.p.v reepjes cake chips patatjes in (Pomtips). De mayonaise was een spekje.