Hallo allemaal, Ik heb op 16 maart mijn laatste pil ingenomen en moest op 21 maart ongesteld worden, maar dat is dus niet gebeurd. (heb een regelmatige cyclus) Voor die dag had ik al last van een borrelende buik, het gevoel dat ik ongesteld moest worden(krampen enz. in onderbuik) & vermoeidheid. De dagen daarna kreeg ik steeds meer klachten zoals duizeligheid, vervelend gevoel in de borsten, af en toe een ijzer/bloedsmaak in m'n mond , misselijk wanneer m'n buik begint te borrelen(begint al in de ochtend) en 's avonds een opgezette buik. Ik moet ook opeens heel vaak plassen Dat heb ik nog nooit gehad zovaak! Omdat ik het al niet vertrouwde had ik op woensdag 25 maart een test gedaan (kruidvat 2 voor 5,-) maar kreeg als resultaat een heel HEEL licht lijntje die je pas kon zien als je in het daglicht keek. Daardoor dacht ik eerst dat de test fout was gegaan dus had ik de volgende dag weer 1tje gedaan. Maar daar kwam hetzelfde resultaat uit. Vanochtend weer getest (kruidvat 1 voor 7,50) maar deze bleek negatief te zijn. Nu weet ik het echt niet meer. Moet ik nou denken dat het raak is of juist niet? Heb ik te vroeg getest? Of ben ik misschien wel schijnzwanger? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. xx MBB
het kan zijn dat het mis is gegaan, maar kan ook zijn dat de testen vals positief zijn. Houd rekening ermee dat je aan het ontpillen bent hiervan kun je ziek worden,overtijd raken noem maar op. De eerste keer dat je ongesteld raak, kan zelfs wat pijnlijker zijn.
aangezien je pas net bent gestopt met de pil, kan het zijn dat je aan het ontpillen bent.. je schrijft: ik heb een regelmatige cyclus, maar dat heeft iedereen met de pil.. je moet eventjes wachten tot je helemaal bent ontpilt (kan tot een jaar duren), en dan pas weet je je cyclus.. ik zou het nog eventjes afwachten een een paar dagen, als je dan nog niet ongi bent geworden nog eventjes een testje doen..!
Heb je een foto van de testjes? Heb je al een ontrekkingsbloeding gehad? ontpillen kan heel lang duren kijk maar naar mijn banner (+ 28 dagen die ik geteld heb voor een cyclus)
Als je 16 maart pas gestopt bent met de pil, waarop baseer je dan dat je 21 maart ongesteld had moeten worden? Volgens mij volgt er na het stoppen met de pil eerst een onttrekkingsbloeding en daarna begint je eigen cyclus pas. Volgens mij heb je nl. nog geen eisprong gehad nu en kun je dan nog niet zwanger zijn. Wat wel raar is, is dat je licht positief hebt getest tot 2x, dat kan ik niet verklaren. En die + testen van de kruidvat zijn niet betrouwbaar, dus sie zou ik niet meer kopen. Ik zou het gewoon nog even afwachten of anders alsnog de goede KV testen kopen als je zekerheid wilt. Succes!
Die + testen van het kruidvat.... die waren zelfs nog bij mijn man positief 2 maanden geleden heb ik tot 2 keer toe vals positief getest met die testen....voor de gein hebben wij het eens geprobeert met de urine van mijn man....en ja hoor, streepje.
ohnee, jullie begrijpen me verkeerd denk ik ik ben helemaal niet aan het ontpillen. Daarom maak ik me zorgen. Iedere maand is mijn laatste pil op maandag, daarna word ik op een vrijdag avond of zaterdag ochtend ongesteld. Dit is dus niet gebeurd terwijl ik dit dus altijd wel heb (regelmatige cyclus.. door de pil inderdaad ) Misschien ben ik zwanger geraakt door de pil heen. Of ik ben schijnzwanger of.... ik weet het niet? Ik vind het zo raar dat ik nu nog steeds niet ongesteld ben geworden Maar die testen van de kruidvat zijn weldegelijk goed hoor. Een vriendin van mij gebruikt ze ook altijd en heeft al een kleine en de volgende komt er bijna al weer uit Maar bedankt voor jullie reacties. Ik hoop dat jullie hier iets meer mee kunnen. Liefs MBB
O meis, ik begrijp je. Ik ben met de pil al eens 3 maanden niet meer ongi geweest. Als je negatief test zou ik even contact opnemen met de huisarts. Die zal je waarschijnlijk adviezeren om later nog eens te testen of een bloedtest doen,of ze laten je nog een maandje wachten... Schijnzwanger is iets heel anders dan test je positief en dan groeit er aleen geen foetus maar alleen een placenta in je baarmoeder en soms een vruchtzak. Dit is gewoon uitblijvende menstruatie,ik moest na een half jaar voor 3 maanden met de pil stoppen om het weer opgang te krijgen. En ik heb een baarmoeder onderzoek gehad (waterecho/inwendige echo)
de testen van de kruidvat werkt bij de 1 wel en bij de ander niet hoor. dus kan best zijn dat e bij jou positief aangeven terwijl je niet zwanger bent. terwijl ze bij je vriendin wel werken. ik heb het ook gehad mijn vriendin gebruikte ze ook en daar werkten ze idd goed. ik ook testen en positief maar was niet zwanger dus het kan best wel zijn dat je een negatieve posi test hebt zeg maar. ik zou me er niet op verheugen en anders over een paar dagen weer een test doen maar dan niet die van de kruidvat! liefs
Nou vandaag naar de huisarts geweest. Hij heeft een test gedaan en die was negatief. En waarom ik steeds zovaak moet plassen (kleine beetjes of bijna niets) is ook nog steeds onduidelijk, aangezien ik geen blaasontsteking heb en me urine gewoon 'schoon' was, zei hij. Nu moet ik van hem 3 weken afwachten. Makkelijker gezegt dan gedaan! Me klachten lijken elke dag meer te worden. Me borsten voelen zwaarder dan eerst en meer steken. Ik heb ook opeens last van me bovenbenen en dat loopt door naar me liezen. Ook m'n afscheiding is opeens anders. Het is nu meer waterig dan slijm en het voelt steeds alsof je een beetje in je broek plast (sorry beetje onsmakelijk ) En niet te vergeten de pukkeltjes. Elke dag komen er wel ong. 2 bij in m'n gezicht! Ook op m'n borstkas. Heb nooit last van pukkels, dus vind dat ook wel apart Maar goed.. afwachten dan maar! Liefs x
He meid, Ik heb het zelfde precies zo gehad in augustus, de dokter had zelf de test gezien en zij zwanger en dat ik over een paar dagen weer moest testen het misschien donkerder zou zijn, ene 2dagen later werd ik met vette pijn in mijn buik wakker en had ik een te vroege miskraam gehad... Ik hoop voor jou dat je gewoon volop zwanger bent, en dat je gewoon misschien nog te weinig Hcg hormoon in je urine hebt.. ga anders langs je dokter of effe nog een paar dagen wachten en opnieuw testen... liefs mij
klopt het dat je nu niet meer opnieuw begonnen bent met de pil voor de nieuwe maand? omdat je niet ongie bent geworden? dan zou het namelijk kunnen dat je nu dus wel aan het ontpillen bent en dat je daardoor allerlei symptoompjes hebt... het veranderen van je slijm zou kunnen duiden op een naderende eisprong... sterkte met wachten!
bedankt voor jullie reactie! @ lovelymama een te vroege miskraam, wat erg! Hoop dat het niet nog eens gebeurd. Op dit moment weet ik gewoon niet wat ik ermee aan moet. Want ik ben bij m'n huisarts geweest en bij hem was de test negatief, dus hij zei Niet zwanger! En dat ik maar 3 weken moest afwachten... @ claartje ik heb eerlijk gezegt geen flauw idee @ surf Dat klopt inderdaad! Er werd mij wijsgemaakt dat ik, omdat ik overtijd ben, niet met de volgende strip mocht beginnen. M'n huisarts vroeg dat ook en zei dat ik 3 weken moet afwachten en wanneer ik ongesteld word daarna pas weer moet beginnen met de pil. Hij zei niet echt iets over ontpillen. Ik wou hem nog al m'n symptomen vertellen, maar daar kreeg ik de kans niet voor aangezien hij bleef doordrammen over die "3 weken afwachten"! Dus ik weet niet of het door het ontpillen komt, misschien wel... ? (vandaag nog steeds niets te bekennen van menstruatie) liefs x
balen hoor die onzekerheid... hopelijk word je snel ongie, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Hi Sorry maar klinkt toch echt als een hele vroege mk, vandaar de lichte streepjes en daarna negatief. Ik heb na mijn negatieve test ook pas last gekregen van de zwangerschapsverschijselen (duurde ongeveer een week), maar er zit denk ik niks anders op dan wachten, zou over een weekje weer eens testen en als je aan het merkj test twijfeld dan gewoon een andere kopen, toch?!
Hallo dames, Het is alweer wat lang geleden dat ik hier gereageerd heb. Ik kwam even vertellen dat m'n menstruatie nu nog steeds niet is doorgezet. Ik heb 1 dag (bruinig)bloed verlies gehad en dacht dat het eindelijk zo ver was, maar helaas, de volgende dag was het weer weg. Daarna helemaal geen bloed of iets wat erop lijkt te bekennen. Nu heb ik weer een afspraak gemaakt bij m'n huisarts, dinsdag op gesprek komen. En als hij nog steeds niet weet wat het allemaal is, heb ik altijd nog een nummer die ik kan bellen die mij kan doorverwijzen naar een gynaecoloog (wat ik eigenlijk gewoon gelijk had moeten doen) Altijd handig! Maar eerst even afwachten wat m'n huisarts gaat zeggen. Oh even voor de duidelijkheid: Moest ongesteld worden op 21-03-'09 & op 03-04-'09 was de 1-dag-durende bloeding. xxx MBB
Hoi MBB aj wat rot dat je zolang moet wachten... ik werd op het laatst ook niet meer ongesteld met de pil..waar het aangelegen heeft weet ik nu nog steeds niet..maar na het stoppen ben ik wel ongesteld geworden. Toen ik stopte met de pil kreeg ik ook varanderingen in mijn lichaam (pukkeltjes zoals jij beschrijft, gevoeliger borsten in de tweede helft van de cyclus).. maar nu ben je dus gestopt met de pil? vrij je dan wel veilig of gaan jullie voor een beeb? want dat slijm wat je beschrijft zou op een eisprong kunnen wijzen en als dat zo is zou je vruchtbaar zijn geweest in die periode.. hopelijk krijg je snel duidelijkheid!! gr maaike