Yep, ik zat er ook nog steeds op! Vanmorgen een test gedaan (11 dagen na tp van ons cryootje), omdat ik zoveel zwangerschapsklachten had/heb. Geen streep te bekennen en ook niets wat daar ook maar vaag op lijkt. Heb nu een heel dubbel gevoel. Kan zijn dat t echt te vroeg is voor een test, of ik voel van alles terwijl er echt niets is..... Ik heb sinds afgelopen woensdag (1 week na tp) pijn onderin mijn buik, net boven de schaamstreek. Het is er niet constant, maar komt wel regelmatig terug. Verder erg rommelige darmen en een zeer opgeblazen gevoel. Ik was zo overtuigd dat ik zwanger ben.....nu is mijn enthousiasme iets ingeperkt. Donderdag (15 dagen na tp) mogen we officieel testen. Dus daar wachten we nu maar braaf op (bah, wat duurt dat nog lang!!!). Sinja: Gezellig dat je ook op het wachtbankje geploft bent, hopelijk komen er gezellig meiden bij....(het topic lag erg stil de laatste tijd). xxx hypo
Oh hypo wat spannend. Zegt nog niks hoor. ik heb getest 12 dagen na TP en kreeg een vaag streepje (zie mijn album) afgelopen dagen werd die streep pas steeds dikker. Ik duim zo hard voor jullie! liefs
Ja, wel erg spannend; baal nu dat ik toch getest heb, want t maakt me nu wel heel onzeker. Maar goed, als t positief was geweest was ik blij dat ik eerder had getest. We wachten t maar gewoon af! Nu nog 4 dagen wachten....we gaan nu pas echt weer testen op de met het zh afgesproken testdag! xxx hypo
Voor "nieuwe" dames hier maar even een nieuwe oproep: (aangezien t wachtbankje aardig stilligt) Dit topic is voor alle meiden die in de wachtweken zitten na een vruchtbaarheidsbehandeling (IUI, IVF/ICSI, cryotp) om elkaar te steunen en met elkaar af te tellen. Dus meiden; klets gezellig mee!!!!! xxx hypo
Tja, hoop dat je er snel opkomt....want t is hier wel heeeeeeeeeeeel stil! (en ik ga er donderdag af, of t nou positief of negatief is)
Hey meiden, Zie dit topic nu pas! Schuif maar even op, want ik neem ook plaats op het wachtbankje! Waarschijnlijk ook niet zo heel lang, want ik kan deze week ook testen! Voor diegene die wat meer van mij willen weten, ik heb ook een eigen topic; ons ivf avontuur!
Elin; super meid; gezelschap op het wachtbankje! hoest met jou? Ben je ook zo klaar met die wachtweken???
Duurt lang hé? Vind het deze x wel heel spannend! Waarom weet ik niet, maar dit voelt toch iets beter dan een tp na een verse poging. Ik gebruik nu ook verder helemaal geen hormonen, heb alleen pregnyl gezet. Gebruik jij nog wat? (haha, lijkt nu wel of ik het over drugs heb!)
Ik voel me ook wel veel beter dan na de verse poging hoor. Ik heb wel hormonen (progynova en utrogestan), maar t is wel een stuk relaxer zo. Bij de verse tp had ik nog veel buikklachten (zat tegen overstimulatie aan), dat voelde toch veel minder fijn. Nog 1 nachtje, en jij nog 2......let's keep our hopes up!
Hey hey! Tja, zit enorm in spanning. Nog steeds buikpijn waarvan ik niet weet wat t is. Maar kan ook moeilijk naar het toilet, dus t kan ook verstopping zijn. (maar ja, dat kan ook weer een zwangerschapskwaaltje zijn; hoe gek kan je jezelf maken????) We wachten t maar gewoon af he! Jij gaat ook morgen testen; ik heb goede hoop bij jou! xxx hypo
Hypoooooooo...wanneer ga je testen dan?!?! Je zit al 14 dagen na tp! Dat klinkt toch hartstikke goed?!?! Of gebruik je iets wat je ongesteldheid tegen KAN houden!?! Ik duim! Liefs
Lieve meiden, Ik heb het gedaan! Ik heb getest! Ik kon gewoon niet meer tot morgenvroeg wachten! Zou dan helemaal alleen zijn en nu is mijn man in huis. Het resultaat zag ik al na ong. 10 sec. verschijnen en werd alleen maar duidelijker! Zie hieronder de foto! (foto is niet heel duidelijk heb ik gauw even met mijn mob gemaakt) @ Hypo, Ik hoop zo dat jij morgen volgt! Ik ga heel hard voor je duimen! @All, jullie moeten mij natuurlijk allemaal volgen! Gun het jullie zo ontzettend allemaal!
ELIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....Wat super zeg! VAN HARTE!!! En de foto is misschien niet zo duidelijk, maar de streep wel!!!!! Jij bent gewoon hartstikke ZWANGER!!!! En wat heerlijk dat je het nu lekker met mannetje kan vieren! Is ook veel leuker dan zo in je eentje!! GENIET ERVAN! En ik hoop idd dat er meer gaan volgen! Liefs Loesie