mevrouw van Felicitas

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door hanna76, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Morgen komt hier een mevrouw van Felicitas met de 'Blije Doos'.
    Wat kan ik allemaal van haar verwachten?

Groetjes,
    Hanna

2. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Die bij mij kwam begon als een razende alle spullen uit te pakken en vroeg steeds 'wilt u dit kopen?' of 'vindt u het interessant om hier lid van te worden?'. Ik snap dat ze dingen willen verkopen, maar dit was echt een beetje een raar mens. In eerste instantie vroeg ze hoe mijn dochter heette, vervolgens vergat ze tot 3 keer toe de naam (in 20 minuten...) Ze wilde nauurlijk dat ik ter plekke ging tekenen voor abonnementen (heb ik niet gedaan) en een vakantie bij CenterParcs boekte. Tsja, heb niets van haar gekocht dus na 20 minuten stond ze onverricht ter zake weer buiten.

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik had een aardige mevrouw op bezoek die gewoon haar werk deed, namelijk proberen om spullen te verkopen.
    Ze was vriendelijk en deed niet moeilijk als ik het niet hoefde.
    Ze pakt de babydoos voor je uit en laat je allerlei aanbiedingen zien.

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    had vorig jaar een commercieel ingestelde mevrouw. snap dat ze iets moeten verkopen hoor, natuurlijk, maar het bleek achteraf dat ze van sommige dingen niet de gehele waarheid had verteld.

dus wel dingen gekocht, maar niet via haar haha

ik vond het wel top, de bon voor centerparcs hebben we helemaal uitgebuit. is geloof ik voor 3 huisjes max, maar je kunt heeeeeel veel uitonderhandelen. wij hadden 3 vakanties met in totaal 7 huisjes geloof ik ;)

dit jaar nog niks gehoord, vind ik wel erg raar/jammer

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Bij mij is afgelopen vrijdag de vrouw van felicitas geweest. Ik vond haar erg aardig en ze begon gelijk al met: als je iets niets vind moet je het gewoon zeggen. Je moet ook niet bang zijn om nee te zeggen.

Ik vond dit zeer prettig en zo heeft ze hier een uur gezeten. Als ik dan ergens over twijfelde had ze gelijk weer zoiets van: Je vind het niets he...dan doen we het niet. Je moet het zelf weten.
    Voor mij een erg prettige ervaring met hun!

6. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Wij hadden ook een ontzettend aardige vrouw.
    Ze heeft me wel 'hoteldebotel' aangesmeerd ;)
    Nee, maar dat vond ik zelf helemaal geweldig.
    Ze is een half uurtje geweest.Snel wat folders laten zien, over sommige dingen zelf gezegd dat ik dat niet moest doen. (o.a dat van sesamstraat, omdat je dat ook los kunt kopen enz.)
    Ik vond het wel gezellig!

7. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Hoteldebotel heb ik ook toen gekocht. Daar is mijn dochter nu wel veel mee aan het spelen (19 maanden).
    Ben benieuwd waar ze dit jaar mee aankomen.

8. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Maar wat zit er nou eigenlijk voor bruikbaars in die doos? Weet ik tenminste of het de moeite waard is haar daarvoor aan te horen. ;)

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Nou, er zitten dus eigenlijk alleen maar kortingsbonnen en aanbiedingen in die doos. Daar komt het eigenlijk op neer. En een paar gratis active fit-pampers, een klein doosje sudocrem, een danoontje (alsof ik dat weet ik hoe lang ga bewaren).

Ik laat ze in ieder geval nooit meer komen, want ik ben er dus wel ingetuind. Ik heb een abonnement op Kinderen genomen (nu vind ik dat wel leuk, dus dat geeft niet) en die Sesamstraat-serie. Ze pakken je gewoon in door inderdaad te zeggen: dit moet je niet doen, want dat kan je ook ergens anders kopen. Dat heet sympathie opwekken en daardoor krijg je het gevoel (ik tenminste) dat je iets terug moet doen en iets moet kopen. Uiteindelijk betalen wij nu een jaar lang 17 euro in de maand voor een stel peuterboekjes, een knuffel en een pyjaamatje. Dat is 200 euro!

Ze maken gewoon misbruik van je hormonen...

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Je vraagt er zelf om dat ze komen door je aan te melden....

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    bij ons is niemand gekomen van de felicitas

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Is dat dan 1 boekje per maand? Dat is inderdaad behoorlijk prijzig ;)

Ik had bewust het nummer 0612345678 opgegeven en we zijn laatst verhuisd dus mijn adres hebben ze ook niet. Hebben ze me volgens mij gegoogled want ze hebben mijn studievereniging opgebeld! Die hebben mijn nummer niet gegeven... Maar nu had ik haar toch gister op mijn voicemail staan :( Vasthoudend type hoor! Vraag me echt af hoe ze aan mijn nummer is gekomen...

Maar goed, nu komt ze morgen toch maar langs. Ik hoorde dat er kortingsbonnen zijn voor centerparcs? Daar wilden we aankomende zomer toch naartoe dus dat is dan wel weer handig (al kun je bij centerparcs op 100 manieren korting krijgen trouwens).

Nu mezelf voorhouden dat ik NIETS wil kopen... Naja behalve het abonnement op Kinderen dan.

13. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Dan ben ik er volledig ingetuind! :)

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    [quote="LindangelIk laat ze in ieder geval nooit meer komen, want ik ben er dus wel ingetuind. Ik heb een abonnement op Kinderen genomen (nu vind ik dat wel leuk, dus dat geeft niet) en die Sesamstraat-serie. Ze pakken je gewoon in door inderdaad te zeggen: dit moet je niet doen, want dat kan je ook ergens anders kopen. Dat heet sympathie opwekken en daardoor krijg je het gevoel (ik tenminste) dat je iets terug moet doen en iets moet kopen. Uiteindelijk betalen wij nu een jaar lang 17 euro in de maand voor een stel peuterboekjes, een knuffel en een pyjaamatje. Dat is 200 euro!

Ze maken gewoon misbruik van je hormonen...[/quote]

Wij hebben dit ook gedaan.... Van sesamstraat. achteraf spijt van omdat:
    Bij kruidvat zo nu en dan het koffertje in de reclame is met dezelfde kleertjes er in,
    Elmo te koop is voor nog geen 10 euro,
    Boekjes nu oook te koop zijn bij kruidvat voor 5 euro p.s,
    DVD's kan je kopen voor 20 euro voor 3 stuks...

15. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Weet je wat ik me afvraag, in de brief staat dat je de bon thuis ontvangt waarmee je deze doos kunt ophalen bij de dichtstbijzijnde Etos winkel.

En daarna staat er dat er iemand langs komt?

Moet je die doos nu zelf halen? of komt er sowieso iemand lang(wat voor mij niet hoeft :p )

16. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    De zwangere doos haal je op,
    De baby doos komen ze brengen....

17. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ah zooo.... Zal het wel niet goed gelezen hebben dan :p

Bedankt voor de info ;)

-xxx-

18. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier ook precies hetzelfde. Een eventuele volgende keer geen filicitas meer. De zwangerdoos was echter wel leuk.

19. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Wat zit er allemaal in de zwanger en baby doos ? :p ben nieuwsgierig :p

20. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    ze probeeren je van alles aan te smeren!en sommige dingen zijn gewoon echt niet normaal duur!

Deel Deze Pagina