Hoi dames, Misschien weten jullie dit, maar ik heb het nu sinds 2 maanden. gisteravond een positieve ovu test gehad, voel ook een bepaalde druk daar beneden (zeker als ik ga zitten voel ik die goed). Maar als mijn vriend en ik nu gaan klussen dan voelt het alsof hij heel diep gaat zeg maar, alsof hij tegen mn baarmoederhals aan stoot. Denk dat het geen kwaad kan maar is het normaal? Zijn er meer meiden die dit hebben? Bij mij doet het niet echt pijn, maar het viel me wel op... Groetjes, Martine
Ik voel inderdaad ook een soort druk in mijn vruchtbare perdiode die de rest van de maand ontbreekt. Ik heb er alleen verder niet echt last van tijdens de seks. Juist minder naar mijn idee omdat mijn baarmoeder mond dan wat hoger ligt. Ik denk niet dat het kwaad kan. Maar als je je echt zorgen maakt misschien de dokter bellen?
Bedankt voor je reactie! maar ik maak me geen zorgen hoor, maar het viel me op een van de andere dingen die me opvalt (heb altijd pil geslikt dus dit is nieuw voor me) ik heb wel 4/5 keer per dag zin in seks in de vruchtbare periode, dat werkt natuurlijk niet maar ik zou echt op ieder moment van de dag kunnen zeg maar haha
Hahaha ja geweldig he? Ik had dat ook heel erg toen ik net gestopt was. Kon elke dag inderdaad wel een paar keer. Inmiddels heb ik iets meer grip op mijn hormonen, maar tijdens de vruchtbare dagen.. Ik vind het wel gaaf om te ervaren hoe een vrouwen lichaam gewoon is geprogrammeerd om te proberen zwanger te worden. Als je het zelf niet wilde, regelen je hormonen het wel voor je!
Ik had daar gister avond ook last van. Ook compleet nieuw deed me ook echt zeer. Nog nooit eerder gehad
Ik vind het echt prachtig, en mn vent weet ook niet wat m overkomt haha inmiddels al een paar maanden geen pil gehad maar jee het word alleen maar erger, en ja vooral in de vruchtbare periode en daarvoor ook wel maar niet zo!
Als het echt zeer doet zou ik misschien wel even contact opnemen met de huisarts, bij mij doet het niet echt zeer maar het meer een drukkend gevoel, alsof hij heel diep gaat zeg maar (doet ie misschien ook wel haha)
Veel zin tijdens de vruchtbare dagen komt mij ook wel bekend voor ja, mijn vriend ziet t volgens mij al in mijn ogen als het weer zover is Tijdens je vruchtbare dagen ligt je baarmoederhals inderdaad wat lager dan anders, waardoor het wat gevoeliger kan zijn als Mr. wat dieper komt. Daarbij kan het ook zijn dat je eierstok wat gevoelig is doordat die vergroot is door de grote follikel, en dan wordt die tijdens het vrijen als het ware heen en weer geslingerd wat erg ongemakkelijk kan zijn...
Zeer met het idee dat ie echt iets raakte heb dit nog nooit gehad dus herkende wel iets in je verhaal
Zoiets denk ik ja, vroeg me af of meer meiden dit hadden vanmiddag was mn ovu test alweer duidelijk negatief, dus blij dat het gisteravond gezellig was hihi wellicht dat mn eitje vandaag of morgen springt, dus goeie kans dat we vanavond ook weer ff klussen al heb ik nog steeds een drukkend gevoel onder in mn buik