Hallo, Gisteren was de nekplooimeting en ik kreeg deze foto mee. Nu heb ik er ineens zoveel vragen over. Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen: View attachment 85799 -Wat zijn die zwarte gaten in het schedeltje? Is dat normaal? -Is dat het neusbotje wat je kunt zien? Hoop ik stiekem zo! -Vinden jullie ook dat de borstkas zo schuin omhoog loopt? -De nekplooi was 1.65 mm, dat is vrij goed toch??? Thanx voor het lezen en kijken alvast! Groetjes een beetje onzeker mama
Hoi LOVE, Ik kan je niet met al je vragen helpen, maar je kan idd het neusbotje zien. En de schuine borstkas kan best de borst van de baby zijn met daar de armpjes overheen gevouwen. Dan ziet het behoorlijk wat schuiner. Als de echoscopiste positief was, zou ik niet zo onzeker zijn hoor! En gewoon lekker genieten van je mooie echo-foto Groetjes, Nina4
Echo foto's zijn voor leken moeilijk te beoordelen. Als de echoscopist(e) positief was zou ik me nergens zorgen over maken. Mocht er iets vreemds te zien zijn dan hadden ze dit wel gezegd.
Nekplooimeting van 1,65mm is zeker netjes, hier was ie 1,5mm.. De rest kan ik ook niet zo goed beantwoorden, maar je kunt ter 'vergelijking' mijn echofoto's in m'n album bekijken.. Heb hier de nekplooimeting laten doen met 12+5. *edit* ik plaats em hier wel ff, kun je heen en weer scrollen View attachment 85809
dat witte zijn de neusbotjes en de kaakjes.. dus ja die zie je. en de gaten weet ik zo niet (volgens mij ook vrij normaal) en dat het borstkastje zo schuin omhoog loopt is ook normaal. ligt aan hoe je baby ligt. de mm weet ik niet. geniet er van
-Wat zijn die zwarte gaten in het schedeltje? Is dat normaal? Ja dat had onze baby ook (zie album). Volgens onze echomevrouw zijn dat de ruimtes waar de hersentjes in gaan groeien (mijn vriend vroeg bezorgd of het wel goed was dat het er zo leeg uit zag ) -Is dat het neusbotje wat je kunt zien? Hoop ik stiekem zo! Nee. Die vraag heb ik toevallig ook gesteld aan mijn echomevrouw (hoopte ook dat ze ja zou zeggen) en die zei dat je daar wel hele specifieke apparatuur voor moet hebben en dat ze dat met de 20 weken echo kunnen bekijken. Aanvulling: het is natuurlijk wel een botje anders zou je het niet kunnen zien maar niet 'het' neusbotje wat bij Down vaak niet ontwikkeld, zo begreep ik het van haar in ieder geval. -Vinden jullie ook dat de borstkas zo schuin omhoog loopt? Volgens mij loopt die normaal -De nekplooi was 1.65 mm, dat is vrij goed toch??? Ja dat is goed (bij 3 mm verhoogd) maar de combinantietest kijkt niet alleen naar de nekplooi maar ook naar je bloedwaardes en je leeftijd. Heb je de volledige uitslag al binnen?