Clomid?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Natasja1981, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja1981

Jul 22, 2008
    40
    0
    0
    Vorige keer ben ik na 2,5 jaar proberen toch nog zwanger geworden met behulp van Clomid. Volgende maand gaan we het zo weer proberen, want ik heb geen ei-sprong en we willen heel graag een tweede. Nu is het zo dat ik sinds de bevalling niet meteen heel heftig ongesteld wordt, maar sosm een dag of 3 wel wat bruin bloed verlies. Hierna zet het iegenlijk pas door. Moet ik nu de 1ste dag (waarbij ik wenig bloed verlies heb) als eerste dag rekenen of de dag waarop het echt doorbreekt als eerste dag van de syclus? Mijn arts en gyn zijn het hier niet helemaal over eens. Ik heb een cyclus van 28 dagen en ik moet op dag 5 beginnen met clomid (50 gr). Tevens had ik nog een vraag waarover ik niets in de bijsluiter kan vinden: Valt de eisprong dan weer in het midden van die periode of is deze heel erg variabel? Of is het een aantal dagen na gebruik van Clomid? (Ik dacht dat ik nu alles wel wist, maar dat is dus niet zo).

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi natasja,

De dag dat je bloedverlies krijgt ook al is het weinig zou ik als eerste dag van je menses zien.
    De vraag over de clomid moet echt even bij je gynaecoloog doen, wij zien vrouwen pas nadat ze zwanger zijn!

Succes!

Imke

Share This Page