Sporen van bloed bij urine

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Joytjuhh, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Beste verloskundigen :)

Ik heb een vraagje, ik was gister bij de dokter omdat ik last blijf houden van mijn onderrug en van mijn buik (ik voel baby wel en ook goed) maar ik dacht misschien zelf aan een blaasontstekking o.i.d.

Nu konden ze dat niet vinden in mijn urine maar wel wat bloed (ik kreeg nog de vraag of ik niet net ongesteld was geweest... HALLO CHECK MIJN BUIK ;))

Maar nu was ik benieuwd wat het dan kon wezen, dat beetje bloed in mijn urine?
    Ik denk dat mijn buik/rugpijn komt omdat ik vrij naar voren draag en dat belastend is voor mijn onderrug en dat mijn buik pijn komt omdat ik nu behoorlijk ga groeien... maar kan het ook wat anders zijn?

Maak me niet super ongerust maar het zit met toch niet helemaal lekker, vandaar de vraag om jullie mening!

Hartstikke bedankt alvast en een fijn weekend!

Liefs Anne-Joy

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi anne-joy,

Is je urine op kweek gezet? zo niet dan is dat verstandig toch nog te laten doen.
    We zien wel vaker in de zwangerscahp dat er zonder directe oorzaak bloed in de urine zit. Het zou afkomstig kunnen zijn van je baarmoeder die je blaasprikkeld doordat het er voorbij moet groeien.
    Houd het in de gaetn, maar laat je urine nog wel even op kweek zetten!

Imke

Deel Deze Pagina