Even een twijfel gevalletje.. 1 á 2 weken terug heb ik me aangemeld op kraamvogel.nl heb alles ingevuld wanneer ik uitrekent ben, adres, ect. Nu heb ik een papier thuis gekregen, moest ik verder invullen.. en weer opsturen. Heb ik gelijk gedaan. Nu zouden ze me bellen, maar hebben ze nog niet gedaan.. Ik heb nu wel kraamzorg aangevraagt toch, niet dat ik met als ik bevallen ben zonder kraamhulp zit. Jaaa domme gedachte van mij, maar begin gewoon te twijfelen.. Xx
Miss zelf een keer voor de zekerheid achteraan bellen. Gewoon om jezelf gerust te stellen. Kan zijn dat het door pinksteren nu wat anders loopt daar Gr. Carlien
Het duurde bij mij ook eventjes voor ik wat hoorde. (bij ander kraambureau) Maar je kunt er altijd zelf eventjes achteraan bellen
Ik kreeg snel bericht van ze! Maar bij mij is het geregeld via Unive. Ik zou ze even bellen als ik jou was! Liefs,
Ik zou ook gewoon bellen. Kan je vragen of alles is aangekomen en wanneer er contact met je wordt opgenomen. Ik kreeg meteen een bevestiging en later in mijn zwangerschap komen ze langs om alles door te nemen.
ja hier hetzelfde, had mijn intake op de bus gedaan en heb bijna 10 weken zitten wachten op bericht. gisteren toch maar eens gebeld...bleken mijn papieren zoek geraakt, dus telefonisch snel een intake gedaan..ik had geluk, omdat ik na de zomer moet bevallen. als ik jou was zou ik voor een bevestiging even bellen. heb je er zelf ook rust onder
Ik heb ook even gebeld een week na het opsturen. Gisteren werd pas gebeld voor een afspraak voor de intake, nadat ik zelf vrijdag weer had gebeld.
Ik heb ook aangevraagd bij de Kraamvogel. Het duurde bij mij ook even voor ze belden. Komt vast goed hoor!
ik heb me nog niet aangemeld, mede omdat ik twijfel of ik wel kraamzorg wil, dit wordt me 4de en woon bij me ouders tijdelijk tot ik eigen appartement krijg, dus ja ik vind niet echt nodig, wat zou ze hier moeten doen?
Ik moest eerst mijn verzekeringsmaatschappij inlichten over mijn kraamzorg(Careyn) en daarna kreeg ik een bevestiging opgestuurd. Anders gewoon even bellen.
Controles van jou en je baby. Of wil je je moeder naar je hechtingen laten kijken? Je kunt altijd kiezen voor moeder- en kindzorg (3 uur per dag), dan is het zonder huishoudelijke hulp (bed verschonen, sanitair schoonhouden) maar alleen de controles. Hier zou je overigens grandioos (te) laat zijn als je nu pas zou aanmelden, ze hebben het vaak érg druk.
Bij mij duurde het ook 2 maanden voordat ze contact met me opnamen. Ik heb gisteren pas een afspraak voor een intake in week 35 gemaakt. Ik heb straks dubbele kraamzorg: Mijn schoonmoeder komt 2 maanden bij ons in huis, ze woont namelijk aan de andere kant v/d wereld