Ik ben haast 20 maanden geleden bevallen dus niet gerlateerd aan de bevalling. Syptomen Vaginaal bloedverlies Druk op schaambot Lage rugpijn Lichte koorts Rode en pijnlijke vagina Seks is onmogelijk!!! Huisarts gekeken wat een hel en een kweek genomen. Toeval of niet sinds 2 maanden gebruiken wij condooms. Wie ken dit ik maak me zorgen en heb pijn. Ps uitstrijk bevolkings onderzoek was pap1 dus helemaal prima.
Is het geen latex allergie? Zou eens latex vrije condooms proberen, kijken of de klachten dan afnemen. Al hoewel tis nu te pijnlijk dus de klachten moeten natuurlijk eerst afnemen
Ik heb toevallig een tijdje geleden in het ziekenhuis gelegen met een ontsteking aan oa mijn baarmoeder(mond). Ik herken alles van jou klachten maar dat speelde niet al maanden. Dat was echt meteen goed ziek worden. Ik zou ook eerder kijken richting een evt latex allergie oid
Ik heb 7 jaar geleden een forse ontsteking in mijn baarmoeder en eileiders gehad. Ik herken geen enkele klacht die je opnoemt. Ik werd geopereerd op verdekking van blindedarmonsteking. Alle klachten van een blindedarmontsteking had ik. En zonder echo te maken hebben ze me geopereerd en bleek dus die fikse ontsteking aan mijn baarmoeder en eileiders te zijn.
Ik heb een tijdje terug ook een baarmoeder ontsteking gehad. Was er redelijk optijd bij en kon t af met twee antibiotica kuren. Maar de klachten die jij opnoemt herken ik niet. Behalve rugpijn dan.... ik zou als ik jou was naar de huisarts//gyn gaan. Maar neem aan dat je daar al mee bezig bent.
Ja ik ben vanmiddag al bij mijn huisarts geweest. Zij vermoed inderdaad een ontsteking door latex. Is een kweek genomen en hiervan krijg ik vrijdag de uitslag. Ook heb ik creme gekregen die ik in moet brengen en heb 3 dagen een breede ab kuur om alvast iets aan te pakken.
@ nietverwacht. Ik heb ook totaal niet lekker het idee van griep spierpijnen koorts ect ect en slik hier al een aantal dagen pcm voor. Had nooit gedacht aan onstekingen daar dus dacht gaat wel over
Jeetje dus je blindedarm hebben ze verwijdert terwijl het daar niet aan lag! Grote fout dat ze geen echo hebben gemaakt!
Ik heb het in het voorjaar gehad. Ik had vanaf sept 2014 een Mirena, nooit last van gehad. Wel heb ik er een flinke verzakking bij tgv langdurige vacuumbevalling. Misschien dat ik daardoor gevoeliger was? Ik had geen bloedverlies, wel vervelende afscheiding, lage rugpijn en soms buikpijn. En pijn bij gemeenschap, van die diepe pijn, alsof iemand een mes ronddaait. Onderzoek bij ha was zeer pijnlijk. Ze zag wel dat het rood en geirriteerd was, maar omdat ik altijd maar 1 partner heb gehad en hij getest was al, vond ze een kweek niet echt nodig. Ze verwachtte geen bacterie, eerder irritatie door iets. Omdat ik heel veel was aangekomen van de spiraal besloot ik om eerst die te laten verwijderen. En daarna was de ontsteking heel snel vanzelf verdwenen.
Ik heb 2 x een baarmoederinfectie gehad en had totaal andere klachten. Ik liep letterlijk leeg. Bloed tot aan m'n knieën. Veel pijn en hoge koorts. Hiervoor meerdere dagen in t zkh gelegen dubbele ab kuur en een hysteroscopie onder narcose om de boel te reinigen.. Heeft me een paar weken gekost om er bovenop te komen.. Dus nee zou hier niet vanuit gaan...
Wow 2 keer direct na je bevalling? Ik weet het niet hoor natuurlijk tegenstrijdigen verhalen. Ga hopen dat het mini kuurtje al wat gaat doen en dat ik vrijdag directer kan gaan denken. Restweefsel is vaker naar gezocht na de bevalling
Ik werk in het basisonderwijs. Woensdag is mijn vrije dag. Dit schooljaar moet ik 21x op woensdag terugkomen voor vergadering en cursus. Niks wordt gecompenseerd En dan heb ik het nog niet eens over mijn vrije donderdag en alle andere avonden. Je hebt vaak vakantie, wordt er dan door anderen gezegd. Dat klopt, maar dan nog liggen de verhoudingen scheef.
Kan mijn vorige reactie worden verwijderd of verplaatst? Ik kon het niet terugvinden, blijkt dat hij in een verkeerd topic staat. Sorry!