Vroege tekenen zwangerschap?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by steenbokje, Sep 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Vanaf afgelopen maandag heb ik last van zeer gevoelige tepels en ben ontzettend moe. Misschien komt de moeheid nog door de griep van vorige week (?) en ga ik me dingen verbeelden, maar die gevoelige tepels heb ik nooit eerder gehad tijdens mijn cyclus.
    Heb ook af en toe het gevoel dat er wat omhoog komt, maar ben absoluut niet misselijk. M'n humeur springt ook van hoog naar laag :$ dus weet even niet waar ik aan toe ben...

Ben wel aan de pil, maar ben de eerste twee vergeten (dus kans op eisprong - welke ik overigens niet heb gevoeld). Op dag 8 en 14 van mijn cyclus hebben we wat geoefend, en halverwege het condoom weg gedaan en "voor het zingen de kerk uit" (niet veilig dus!! maar had alleen nog van die rotdingen waar het extra lang mee duurt en we waren het een beetje zat 8)) - oh wat klinkt dat stom als ik het weer lees haha...

Moet er nog trouwens wel bij vertellen dat dit mijn laatste strip is. We willen heel graag over een paar maandjes voor het echie gaan klussen...

Kortom, wat zijn de heel erg vroege tekenen van een zwangerschap? :D

2. Kelly19

Kelly19 Actief lid

Jan 26, 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    hoi hoi,

nja het kan zijn dat het inderdaad tekenen zijn
    ik was erg misselijk, moe en zo nu en dan vreetbuien en zeer gevoelige tepels (nog steeds) maar als je het echt zeker wilt weten even een test laten doen bij je H.A

groetjes

3. steenbokje

Dank je voor je antwoord!
    Tis nog wat te vroeg voor een testje, dus ik wacht gewoon nog even af en maak mijn pilstrip ook af. We zien wel ;)

4. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Tekenen op 10 dagen voor je NOD is eigenlijk bijna onmogelijk.
    Je zit nu op 4 DPO en dit betekend dat het vruchtje (als die er al is) waarschijnlijk nog niet eens ingenesteld is. Je bent dan dus eigenlijk nog niet zwanger.
    Een innesteling vind plaats tussen 4dpo en 10dpo. Daarbij als je aan de pil bent moet je wel 'geluk' hebben wil je zwanger zijn bij het vergeten van 2 pillen.... Het kán, maar ik zou er niet vanuit gaan.
    Als je echt denkt dat je zwanger bent, dan zou ik wel stoppen met de pil voor de zekerheid.

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik sluit mij hierbij aan ;) zou echt een wonder zijn gezien de omstandigheden dat je zwanger zou zijn:(

6. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,641
    5,954
    113
    Een wonder is het sowieso altijd vind ik;) De kans is klein maar zeer zeker aanwezig! Dus wie weet!:D Succes!

7. steenbokje

thanx allemaal. het kan dus ook gewoon met een evt. eisprong te maken hebben? is nl. gekomen vanaf de dag dat ik volgens de calculator mijn eisprong zou hebben.

ga er ook niet van uit hoor. de griep heeft me flink te pakken gehad dus denk dat mn lichaam daardoor nog een beetje van slag is ;)

even een n00b vraagje: wat is 'dpo' ?

8. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    days past ovulation

9. steenbokje

Aaahhh...

*gaat zich nu even schamen*

Sorry, ben nog erg onbekend met al die termen...

10. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Is niet erg, we hebben er allemaal aan moeten wennen :p
    maar er is/zijn ook al wat topics over gebruikte termen en afkortingen. ff de zoekfunctie gebruiken en je hebt ze ;)

Knuf Sookie

Share This Page