ik ben erg moe.. en mijn onderbuik is erg hard en doet vaak pijn van die rare steken.. met vlagen een beetje misselijk en af en toe ook een beetje duizelig .. ik durf eigenlijk niet te hopen maar mijn temp is ook boven de 37.0. zou het nu misschien toch na 2 jaar?? komt iemand dit bekend voor?? xxxxxxxx-
Ik had vooral last van een erg opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en ook inderdaad van die rare steekjes. Wanneer mag je testen?
Niet echt, maar dat zegt niks, echt niet. Per vrouw verschillend, per zwangerschap zelfs verschillend, zeker als je pas heeel pril zwanger zou zijn. Wanneer mag je testen? Spannend!! Ik duim voor je, na 2 jaar zou het heel mooi zijn als het raak is! Zijn jullie onder behandeling?
Ik duim voor je Liekie, ik loop nu met dezelfde klachten rond die je opnoemde. Ik hoop dat het na 2 jaar eindelijk raak mag zijn bij je.
ik hoop het ook maar ik durf er bijna niet meer op te hopen.. ik heb mezelf al zo vaak teleurgesteld.. maar kan het zijn als je onderbuik hard aan voelt?? ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad zo.. ik mag vrijdag/zaterdag testen.. xxxxxx
Ik weet het niet. De baarmoeder komt bij zwangerschap pas na 12 weken omhoog. Ik voel dat als een duidelijke harde 'bal', nu ongeveer tot 2 cm onder mijn navel. Dus wat er hard is, zou nu echt alleen je darmen kunnen zijn, je baarmoeder zit nog achter het schaambot in je bekken. Het is wel zo dat je darmen wat kunnen rommelen bij een zwangerschap, maar ook dat is zoiets vaags, dat kan je van spanning of andere dingen ook krijgen. Het enige dat ik voor NOD merkte was een vaag gevoel, al vanaf mijn ei, dat er iets 'anders' aan de hand was in mijn lijf. Dat had niks concreets om het lijf, geen echte klachtjes die ECHT anders waren dan normaal voor de menstruatie. Ik kom vr/za lezen wat je getest hebt!!
ja ik weet het ook niet.. ik zal het maar afwachten.. ben wel benieuwd ik heb nu wel vaker gezegd dat het anders voelt maar nu voelt het echt zo.. nou ik zal maar niks in mijn hoofd halen om een grote teleurstelling te voorkomen... xxxxx
Hey meid, door zwangerschapshormonen word je spijsvertering langzamer en dus blijft het allemaal wat langer in je darmen. Ik hoop het echt voor je, duim duim!
Hoi Liekie, zelfde symptomen voor mij!! Hoeveel dagen voor NOD zit je? ik 6 dagen. Wel erg vroeg he, maar merkte vandaag lichte misselijkheidsvlagen (normaal gesproken zou ik dat op kantoor meteen noemen; oh getver, voel me beetje misselijk..maar ik hield nu wijzelijk mijn mond) en duizilig/licht in mijn hoofd. We houden elkaar op de hoogte! x
ja komt goed!! spannend hé?? ik heb vandaag testen gekocht die erg gevoelig zijn die kan je een paar dagen voor je nod gebruiken.. ik krijg ze morgen dus ik ga er morgen een testje tegen aan gooien.. deze keer is het echt anders(denk ik hihi) ik heb dit in die 2 jaar tijd dat we bezig zijn nog nooit gehad ik kan echt niet wachten tot het weekend om te testen xxxxxxxxx
Ik duim voor je Liekie! Ik ben nu zelf bijna een week overtijd maar ik durf nog steeds niet te juichen, van het weekend ga ik een test doen, ben bang dat mn lichaam me voor de gek houd maar je weet het natuurlijk nooit.
maar als je al over tijd bent waarom test je dan niet? ik zou erg nieuwsgierig zijn.. ik durf er eigenlijk ook niet op te hopen mijn lichaam heeft mij ook al zo vaak voor de gek gehouden.. het blijft altijd spannend zo rond je nod.
Ik heb gisteren getest maar hij was twijfelend positief dus ik denk dat ik te vroeg was met testen. Test het van het weekend nog een keer. Ik hou me er niet teveel aan vast, bang voor een teleurstelling
Vandaag de test van kruidvat gedaan en die was negatief Dus of mn lichaam houdt me voor de gek of ik word langzaam gek door mn lichaam