buikpijn, 39 weken.. vk bellen? is dit normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silvaantje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Ik ben morgen 39 weken zwanger en heb de hele dag, of eigelijk al sinds gisteravond ontzettende buikpijn. Het zijn volgens mij niet echt weeen, voor zover ik dat kan herkennen, maar het is meer een constante pijn. Zo lang ik stil zit voel ik het minder maar zodra ik iets druk zet door bv op te staan of te gaan lopen word het erger. Ik voel de kleine wel gewoon goed bewegen.. weet niet zo goed of dit normaal is, is dit een teken dat de bevalling begint? of is dit juist abnormaal?

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik heb het ook, al een week... Ik weet het ook niet, herken het ook niet als weeën, maar wat het dan wel is...

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Boven of onder in je buik? Als het boven is meteen bellen! Onder is het gewoon aan het rommelen.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Voelt het aan als een harde buik? Als ik blaasontsteking heb * ervaringsdeskundige deze zwangerschap, na 8 kuren en toen een onderhoudskuur tot einde zwangerschap gekregen * heb ik ook buikpijn en vooral als ik beweeg echt heel veel pijn. Toch kan je voor de zekerheid even bellen, je bloeddruk laten controleren etc want buikpijn bovenin je buik kan een teken zijn.

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik zou altijd even bellen met je vk!! Beter voor niks dan dat je te horen krijgt dat je eerder had moeten bellen. Als er niks aan de hand is, kan ze je ook gelijk gerust stellen.

6. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Ik zou de vk bellen, ze kan dan vertellen wat je kan doen!

Deel Deze Pagina