Niet zwanger! Hahaha, althans dat zei de etos test. Nou ik baal wel een beetje, ik had geeneens een indrooglijntje helemaal niks. Een hele dikke nee dus.... Ach ja..... Wacht gewoon tot mijn menstruatie doorbreekt. Liefs Vanilia
balen meid hopelijk ben je toch zwanger en anders hopen dat de duivels snel komen zodat je verder kunt succes
Weet je, ik heb dit al zo vaak meegemaakt dat ik toch ongesteld werd nadat ik nog steeds ergens hoop had. Het komt alleen maar harder aan. Dus ik ga uit van het ergste en dan kan het alleen maar meevallen toch? Hoe zijn de Etos testen eigenlijk? Meiden met goede ervaringen? Liefs Vanilia
hoi hoi, Balen zeg! Ik hoop voor je dat je snel ongie wordt. Ik heb net ook getest. maarja negatief natuurlijk! pfff beetje te vroeg!
Ik begin gewoon een hekel, een soort anti-passie te kweken voor die testen, hahaha. En Caruli.....GEFELICITEERD! Wauw Iedereen veel succes!
Balen hoor De de testen van de Etos zijn wel goed, heb ze ook wel eens gebruik wel negatief :-# maar me vriendin die had met etos positief
aaah chiiippps!ik ken het gevoel ook ,zit samen met je in het schuitje,ik wacht ook nog op die ongie,heb 5 dagen nega getest ,ik wil geen nieuwe meer doen,word depri van . succes met het wachten en dan maar door naar de volgende ronde! we gaan ervoorr! toch?
Nou ik sluit mij ook aan bij jullie want ook nog niet ongi....hoopook van niet..... Maar ben net terug van voleybal...en heb rug pijn en pijn onder in buik....dus hoooooppppp....zo dat ik niet ongi wordt.....
heey zolang je niet ongie bent is er toch ergens hoop.. toch. ik heb mijn hoop ook wel een beetje op gegeven, vind het ook maar raar. niet ongie en ook niet zwanger.. maar ja ga gewoon vrolijk verder sterkte en suc6 he
Hey allemaal, Bedankt voor jullie lieve antwoorden. Denk toch dat mijn menstruatie vandaag is doorgebroken. Begint al te vloeien... Dus, nou nu weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben Vind het alleen raar dat mijn cyclus zo schommelt nu.... Voor iedereen in de wachtbank toi toi toi! Op naar een nieuwe ronde voor mij..... Liefs Vanilia