jeetje mijn nod was afgelopen vrijdag tot aan vandaag niet ongi! had met mannetje lief afgesproken om tot dinsdag te wachten met testen dus jullie weten het al dat is nagels bijten de afgelopen dagen ik vandaag naar de drogist test gekocht ga ik net naarhet toilet veeg ik een beetje roze mee af! nee he! ga ik dan toch ongi worden ben al 1.5 jaar niet meer aan de anticoncepie en altijd precies na 28dgn netjes mijn ongi en nu dit bleh ik baal er gewoon even van als de er morgen nog niet zijn toch maar een testje wagen denk ik....
Ik hoop op een innesteling, maar het zou toch goed kunnen dat je ongi wordt. Ik hoop het niet en dat er morgen twee dikke strepen op je test verschijnen!
volgens mij kan dat! Maar zeker weten doe ik het niet. Ik spreek niet uit eigen ervaring, zeg maar. Ik heb wel eens gehoord dat je bruin tot roze verliesan hebben in het begin van de zwangerschap en dat dit dan komt door een diepere innesteling. Ik hoop het, maar ik wil je geen valse hoop geven hoor!
Altijd op tijd ongesteld geweest en dan ineens dikke 3 a dagen te laat >> Kan me voorstellen dat het heel frustrerend is! Ben je nou ongesteld geworden of...? Ik hoop het niet voor je! Laat je het nog even weten? Liefs Alina!
ja helaas van daag ongi geworden had gister een test gedaan en die was negatief dus had het eigenlijk al wel verwacht...... plus de uitslag van het zaadondezoek was ook niet helemaal optimaal.... maar ja als je dan in eens overtijd bent (wat anders nooit is) dan denk je toch ja zal het nu eindelijk... moet morgen even met de ha bellen dan krijgen we een doorverwijzing naar de gyn... spannend
Anna, wat jammer zeg... moedernatuur zit heel raar in elkaar. Precies wanneer je denkt te begrijpen veranderd er weer wat. Succes met de volgende ronde.