hallo dames, Ik moet even van me afpraten hoor... Nu in de 8e maand in het dromen op een kindje. Vorige week bij de gyneacoloog geweest; die deed een echo, uitstrijkje. Ze zag dat ik veel eitjes heb in een eileider wat misschien op PCOS lijkt. Als dat het is dan kunnen ze er tenminste wat aan doen. Toen liet ze me zien dat 1 eitje nu zo groot was geworden dat ik waarschijnlijk na 3 dagen mijn eisprong zou hebben.... Toen ze dat zei en toen ik dat eitje op de echo zag werd ik gewoon beetje emotioneel van binnen. Het komt dan zo diep in jezelf en ik dacht: is dit ook voor mij? Wauw! Nu is dus waarschijnlijk gisteren mijn eisprong geweest. We hebben veel gevreeeen mijn vent en ik. Hopen dat het raak is! Hoever mag ik hopen?
Hopen moet je altijd blijven doen! Ik geloof er echt in dat het mee helpt hoor. en als je van de gyn hebt gehoord wanneer je eisprong is en jullie hebben veel gevreeƫn dan heb je toch een goede kans om zwanger te worden.
Hopen moet je altijd blijven doen meis Ik zit in de 20e maand dromen en hopen blijf ik ook nog steeds doen