Hallo dames . Ik had laast 20 weken echo gehad en alles was goed gelukkig alleen moest weer terug komen voor het hartje omdat ze er niet goed voor lag en erg laag en diep ligt . Bij de eerste keer zag ze dat het een meisje werd .laatst moest ik weer terug voor het hartje en dat was goed en keek ze weer naar het geslacht maar toen was ze erg aan het twijfelen of het nu toch een meisje zou zijn . Ik moet vrijdag weer terug en dan gaat ze weer kijken hopelijk duidelijkheid . De bovenste was van de laatste keer en onderste eerste keer .
Dit is volgens mij echt een meid hoor. Ik heb 2 jongens en daar zag je duidelijk een piemel en balzakje.
Weet ook niet waarom ze nu twijfelt .Ik vindt het op de bovenste foto juist heel duidelijk een meisje in iedergeval. Ik ga lekker roze shoppen hahaha, roze kamer is er al
Omdat losse onderwerpen over geslachtsbepalingen niet zijn toegestaan doe ik deze dicht. Mocht je nog vragen hebben over het geslacht van je baby kan je een topic openen in Het grote NUB topic of het grote Potty shot topic.