Iemand enig idee hoe lang het doorgaans duurt totdat je 's nachts zelf niet meer wakker wordt om te plassen? Ik denk dat ik sinds halverwege de zwangerschap geen nacht meer heb gehad waarin ik er niet uit hoefde om naar het toilet te gaan. Ik vraag me af hoe lang dit bij anderen duurde (ervan uit gaande dat het ooit weer goed komt ).
Het heeft bij mij ook wel lang geduurd, denk maand of zes na de bevalling, en word nog steeds wel eens heel vroeg wakker rond vijf ofzo om te gaan. Dus bij mij een beetje goed gekomen maar irritant is t wel!
Je bedoelt na de bevalling? Ik denk tot Mn kind doorslaapt . Tot die tijd moet ik toch plassen voordat ik ga voeden.
Aah dat geeft de burger moed! @BZD Hier gezegend met een slaapkop, maar met al die nachtelijke uitstapjes van mezelf heb ik toch nog geen enkele nacht doorgeslapen
Ik kan me geen nacht meer herinneren dat ik zonder plassen de nacht ben doorgekomen. Bij mij is het eerder een uitzondering als dat gebeurd, zelfs voor de geboorte van de oudste werd ik elke nacht wel een keer wakker om naar de wc te gaan. Ik val gelukkig wel heel makkelijk weer in slaap daarna, dus het voelt voor mezelf niet alsof ik niet heb doorgeslapen, weet eigenlijk niet hoe ik me voel na 8 uur slapen zonder wakker worden tussendoor. Overigens is dochter nu ruim 8,5 maand en slaapt nog steeds niet door, als zij wakker is ga ik dus ook standaard naar de wc, denk ook een bepaalde gewoonte die je er weer uit moet krijgen.