help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babytje, 8 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    volgens mij gaat mijn vriend vreemd! Ik word gek! moet dit even kwijt!

2. dat zou minder zijn! :cry:
    waarom denk je dat?
    liefs marieke

3. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb gisteren zijn berichtengeschiedenis gelezen van msn en ton was hij met zo'n dom hoertje aan het praten, wanneer hij weer zou langskomen!
    Gisteren zou die dat doen! Toen later op de avond ging hij weg enkwam laat terug en nu les ik een mail dat of hij al spijt had en dat hij haar toch weer wit over te halen dit te doen!

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeemig zou het...... Waarom denk je dat?

5. als ik jou was zou ik hem hiermee confronteren! anders zit je je alleen maar op te vreten! je kan al snel aan zijn reaktie merken hoe of wat denk ik toch?

klote man!

6. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oeps klinkt inderdaad niet goed..... Heb je hem al stiekem (of direct) gevraagd hierover. Ken je de dame in kwestie?

Wat deed hij toen hij thuiskwam?

7. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Poeh, moeilijk hoor. Ik zou inderdaad zo snel mogelijk duidelijkheid willen... Je moet toch juist nu goed aan jezelf denken!

8. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Jeetje, wat heftig.. ik zou hem om duidelijkheid vragen.. pff.. ik zou niet weten hoe ik zou reageren. Als het waar is.. wat doe ie je in godsnaam allemaal aan!

9. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    hij is nietthuis en heb m net gebeld, hj zegt dat het niet waar is en dat hij bij een vriend was! hij werd boos dat ik hem beschuldigde hiervan en wil niet meer met me praten. hij werd boos dat ik in zijn email zit te neuzen hij vindt het niet leuk dat ik hem niet vertrouw!

10. ja zo reageren ze dan vaak ja! maar je had m er niet mee geconfronteerd als er nix aan de hand was toch? miss alleen niet zo handig om hem via de telefoon met dit te confronteren.. maar ja kweet niet wat ik had gedaan... wat ga je doen als ie thuis komt?

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jeetje zeg...dat is inderdaad erg heftig!
    Dit is niet niks! Misschien toch maar even een goed persoonlijk gesprek aangaan met elkaar...

12. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ja moet ok persoonlijk maar als je boos bentdoe je soms niet de dingen die goed zijn, dus bellen heb iknu al spijt van! hij heeft nu de telfoon uitgedaan

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Jeetje dat is niet niets zeg.... Mannen en vrouwen die dat doen moet je gelijk verbannen van deze aardbol.... grrr.....
    ik zou hem er op aan spreken hoor... dit is ook niet goed voor je zwangerschap ( die stress )

14. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als hij thuis komt zou ik aan hem vragen hoe hij zou denken als hij een dergelijk mailtje onder ogen zou krijgen van een vreemde vent! Zeker doordat hij ook nog het huis uit is gegaan en vervolgens van dezelfde persoon weer zo'n vaag bericht krijgt.

Tuurlijk is hij boos, waar of niet waar, mannen zijn altijd gekrengt als ze een kritische noot krijgen. (Veel vrouwen overigens ook) Je kunt ook wel zeggen dat je begrijpt dat hij wat fel reageerde maar dat je gewoon wil weten wat er aan de hand is.

En misschien heb je zelf vanwege je zwangerschap ook wat extra 'moodswings' waardoor je ook wat onzekerder wordt. Dat is namelijk een heel normale/menselijke reactie. Je wordt wat 'beschermender' dat moet hij ook begrijpen.

Heel veel sterkte ermee in ieder geval..... Lijkt me een ramp.

15. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Het feit dat je dat eerst heb gelezen en dan daarna nog eens lezen of hij er spijt van heeft... zegt voor mij eigenlijk al genoeg.
    Ik ben ook altijd heel achterdochtig!
    Maar ik heb nu geleerd dingen niet voor jezelf te houden, want straks ga jij er aan onderdoor omdat je het niet durft te vragen! Gewoon op hem afstappen en het er met hem over hebben.. en vooral niet denken dat het jou schuld is, er is ook wel een reden dat hij zo erg boos word. Hij probeert jou straks een schuldgevoel aan te praten omdat je het heb gelezen.. terwijl hij misschien wel degene is die fout is geweest....
    Veel succes!

16. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Nou meissie, niet teveel stressen hoor. Ik denk als mannen iets te verbergen hebben dat ze het vervelend vinden als je in hun email neust. Bovendien zou ik het oprecht heel erg vinden als mijn man zoiets van mij dacht en zou ik dus ook alles doen om te laten zien dat dit niet waar is. Zijn boosheid verraadt volgens mij ook wel een boel (maar dat is mijn subjectieve mening).
    En zijn telefoon uitdoen! Wat een onvolwassen manier om de communicatie te verbreken...

Nou goed, sterkte iig!

17. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb vandaag al extra ncontrole gehad bij vk omdt ik bloedverlies had. ik moest van hem gaan, etoen hij gisteren thuis kwam heb ik hem gevraagd om zijn msn aan te paen en bepaalde mensen te verwijderen, dit zouhij doen en zo want hij had er oko geen zin meer in. Het prate via msn was ouwehoeren. Hij zei datij naar een vriend was gegaan omdat k niet gezellig was en elke avond op de bank lig te slapen, ok is ook niet gezellg ik zou dat veranderen.Nu is hij vooral boos omdat ik in zijnmail heb gelezen
    ik heb tegen hem gezegd dat ik dat niet gedaan heb maar dat zijn kleren naar parfum ruiken. Hij heefter een hekel aan als ik zijn mail lees, is privay volgens hem al jaren zegt hij dat.

18. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeemig meid, klinkt inderdaad niet goed. Ik zou haast die vrienden bellen om te checken maar dat is helemaal inbreuk van privacy.....

Probeer voor jezelf te zorgen! (En hij mag je eigenlijk ook wel ff wat meer verwennen als je het mij vraagt...)

19. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    weet je wat nog raar is ze heeft haar rekeningnummer onderin de mail gezet! wat is dat nou weer!

20. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    FF lekker naief....... Misschien is hij wel met behulp van haar iets leuks aan het voorbereiden voor jou/jullie....... (Dat gebeurd meestal in reclames of comedies.)

Deel Deze Pagina