Zijn dit weeen ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by chantal1984, Mar 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Sorry ben ik weer had laatst ook al zoiets gevraagd maar heb nu weer last van mijn buikje... :D

Ik heb net krampen niet normaal ik dacht eerst dat ik moest poepen :oops: maar na even een beetje persen kwam ik erachter dat het niet zo was.. Nou is dit tien minuten geleden ook al gebeurd en ik heb het dus nu weer... Ik vraag me af of dit geen weeen zijn ofzo ? want het is niet een continue kramp maar er zit telkens een tussen pose bij.... Miss zit ik helemaal bij het verkeerde end hoor maar ja vind het gewoon zo raar dat ik dat heb.... Maar ja als ik aan weeen denk dan zie ik me dus al voor me met heel veel pijn hangend over een stoel ofzo want ja dat heb ik met het idee Weeen....

Iemand enig idee wat het zou zijn.... Hoop niet dat het weeen zijn want heb nu geen tijd om te bevallen hoor wil nog ff tukkie doen hahahaha :) geintje

2. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Pff, ik zou het echt niet weten...

Gewoon even de vk bellen als je het niet vertrouwd.

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Mss is die kleine wel aan het indalen?

Heb je de vk nog gebeld?

4. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Heb ik ook iedere avond! :(
    Ik lig dan bijna dubbel van de pijn,op zo een moment zak ik half in elkaar als ik rechtsta.
    Maar ik heb het tot nu toe alleen s'avonds.
    Ik moet morgen weer naar mijn gynaecoloog dus ga het haar eens vragen :)

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    ik denk dat het van het indalen is, ik heb t zelf ook echt 10 sec. kramp en dan weer weg en dan komt t weer...tis vooral savonds overdag weinig last van....

6. chantal1984

Hey meiden, sorry dat ik niet meer heb gereageerd gisteren maar die krampen werden zo erg dat ik maar op bed ben gaan liggen... heb er nog steeds last van en moet morgen ff naar de VK dus ben benieuwd....

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Morgen pas?
    Als je er nu nog zon last van heb?
    Ik zou vragen of ik vandaag kon komen

8. chantal1984

ze had geen tijd zei ze :( vond het ook een beetje raar en ze zei dat het voorweeen zouden kunnen zijn of dat de beeb aan het indalen is dus ze vond het niet echt spoed :(

De VKs zijn af en toe best makkelijk he jeetje mina...

9. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Ik heb ook z'n last in de nacht.
    Ik heb continu pijn in me buik en rug....ik slaap er echt niet lekker van.
    't doet pijn een zeurend gevoel.
    Je wordt er niet vrolijker van....

10. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Dat vind ik straf!geen tijd :(

Toen ik 2,5 weken geleden belde naar mijn GYN en zei dat ik krampen had mocht ik meteen gaan,en maar goed ook want anders was ik al bevallen :(

11. chantal1984

Het is momenteel gelukkig wat minder maar de krampen zitten er nog wel... Maar vind het ook echt raar van die VK ik zal het morgen ook wel ff zeggen...

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Geen tijd? Dan maken ze maar tijd verdorie!
    Ik zou geen genoegen nemen met dat antwoord maar ja... Jij bent mij niet :) Hoop dat de krampen snel minder worden meid en dat je morgen meer weet. Heel veel succes in ieder geval!

Liefs.

13. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Gelukkig dat het minder is, vervelend blijft het wel. Als test tip kreeg ik altijd mee om onder de douche te gaan staan, als de pijn dan minder wordt zijn het voorweeen..

14. chantal1984

Ja ik ben daarnet ff bij mijn schoonouders heerlijk in bad gaan liggen en dat was echt geweldig voelde me gelijk een stuk beter....

Ik had normaal gesproken ook geen genoegen genomen met dit antwoord maar ik voelde me gisteren ff zo klote dat ik geen zin had in een discussie weet dat dat verkeerd is maar toch...

15. jalayla

jalayla Lid

Feb 16, 2007
    5
    0
    0
    Hoi hoi,
    ik hoop dat t inmiddels alweer wat beter met je gaat. Maar nu vroeg ik me af.. verlies je geen vruchtwater? want als je vliezen gebroken zijn, mag je dus niet in bad. Pas je daar dan wel een beetje mee op.

nou veel succes.

16. chantal1984

Nee ik verlies nog geen vruchtwater... Hoezo mag je dan niet in bad ?

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Op het moment dat je vliezen zijn gebroken en je dan in bad gaat (of seks hebt) heb je kans op infecties.

18. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Succes vandaag bij de verloskundige.

Groetjes Senna

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Weet je al wat meer?

20. chantal1984

Nou ik ben vandaag bij de VK geweest en het zijn dus indalings weeen.. Ze had het vandaag ook weer erg druk maar ze heeft wel de tijd genomen om te kijken of alles wel goed is... En de kleine was aan het indalen en lag helemaal goed.... dus moet er maar gewoon ff door heen kijken .. iig bedankt voor jullie antwoorden

Liefs Chantal

Share This Page