Ik ben net terug van de verloskundige en mijn vermoeden werd bevestigd: mijn baarmoeder ligt heel erg diep. Ik ben nu 16 weken zwanger van de tweede en tot nu toe zie je echt bijna niets. Qua formaat is de baarmoeder precies zo groot als hoe hoort bij deze termijn, dus het is puur dat hij erg diep ligt. Ze moest ook erg hard drukken om met het apparaatje het hartje te luisteren. Nu vroeg ik mij af of er meer meiden zijn waarvan de baarmoeder erg diep ligt (vast wel ) en wanneer jullie echt dik werden, of bleef je gedurende de rest van de zwangerschap "minder dik"?
Mijn baarmoeder ligt ook erg laag. Mijn buikje begon pas echt goed zichtbaar te worden na de 23 weken. Het is bij mij wel de eerste. Hij is nu nog niet heel groot.
Bij mij lag ie ook diep en kon je tot 20 wkn haast niets zien. Na die 20 wkn is ie gekanteld ofzo en meteen was er een echte buik te zien. Toch is mijn buik niet zo heel groot geworden terwijl er wel een redelijk groot kindje in zat (9 pond, 53 cm). Je buikkie komt nog wel, duurt alleen wat langer.
Bij mij ligt deze ook diep, maar ik had met 8 weken al een bolletje. Net of m'n buik er in één keer uitgeplopt was. Nu, met bijna 19 weken is deze ook nog amper verder gegroeid. Maar dat zal wel wat langzamer gaan als je baarmoeder heel diep ligt.
Hier ook diep weg. Tot 28 weken mijn eigen broeken aan gehad. Ben nu ruim 33 weken en dat geloven de mensen vaak niet eens
Ik ben nu zwanger van de 3e 17 weken en je ziet het nog niet echt. Bij mijn andere 2 zag je het ook pas rond de 28 weken en dan moest je goed kijken. Ik heb altijd een relatief kleine buik gehad en wel grote kindjes trouwens.
die van mij ligt ook erg laag, gelukkig net niet voor de opening... !! maar moest het wel in de gaten houden met oa. bloedingen.. maar ik kreeg vrij snel een buik... met een week of 6 al wel.. de 2 de zwangerschap. volgens mij moet dat niet echt een invloed hebben op wanneer je een buik krijgt...
Bij mij ook diep. Bij 22 weken sta ik voor de spiegel en bam in een keer een buikje. Daarvoor geloofden mensen amper dat ik zwanger was. En ik draag ook gwn me eigen broeken, shirts.
Hier ook een goed verstopte bm, tot week 27 in eigen kleding rond kunnen lopen, pas vanaf week 32 is mijn buik gaan groeien. (toen ging het ineens wel hard) Nu geloven mensen het niet dat ik al 37 weken ben, krijg nog regelmatig te horen: je moet nog wel even of niet? magdalena, bedoel jij niet de placenta?
Hoi, Hier ook zwanger van de tweede maar ook weinig zichtbaar (nu bijna 19 weken). Bij de eerste zag je ook vrij weinig. Ik ben wel best stevig, misschien dat daar ook wel wat aan ligt... Bij de pretecho zij die mevrouw dat mijn kindje meer tegen mijn rugzijde ligt, neem aan dat hiermee hetzelfde bedoeeld wordt dan diep liggen??? Ik vind het op zich wel jammer dat je het niet goed ziet, maar goed niets aan te veranderen!