Hoi Allemaal, Nu dacht ik een paar weken geleden dat ik m'n kindje voor het eerst voelde, ik voelde toen 2 keer over een soort plopje. Eigenlijk wachtte ik op het moment dat ik meer van die "plopjes"zou ervaren, maar vanaf begin van deze week ervaar ik nu iets anders. Ik heb steeds ( 2a3 keer op een dag) het gevoel dat er een soort van buzzer afgaat in mijn buik, een soort zoem- achtig gevoel. Nu ben ik ontzettend aan het twijfelen of dit het kindje is? Is dit voor sommigen herkenbaar, of kunnen het alleen maar "polpjes"zijn?
Dromertje, dat zou inderdaad heel goed het kindje kunnen zijn. De een ervaart het als plopjes, de ander als gekriebel. En zoals jij het beschrijft, komt mij ook bekend voor.
Bij mij voelde het in eerste instantie als "geklots" en heb geen 1 keer plopjes gevoeld. ik denk dat het heel goed de baby kan zijn
nou ,is in ieder geval een kind die met zn tijd meegaat! denk dat je eigen gevoel de juiste is,je kindje dus!
'plopjes' vond ik het ook niet . Ik voelde het vanaf 19 weken en mij deed het denken aan zo'n spiertrilling, maar dan 1 of 2 keer, die je ook weleens ergens anders in je lichaam hebt, in je arm of in je been of soms bij je ogen... Dus het zou best kunnen hoor moeilijk he.. je wil zo graag wat voelen, maar je weet niet of dit het nu is waar je zo op zit te wachten
Ik denk dat het dat wel is, ik heb het oo sinds deze week, soort of er iets langs je buikwand gaat aait/trilt. Moeilijk om het te herkennen is bleef twijfelen maar nu weet ik het toh zo goed als zeker...
Nou ik voel dus nu ook een soort gekriebel in mijn buik... Vroeg mij dus ook af wat dit was.. Groetjes cindy
Ik voelde die vans ons 2weken geleden voor de eerste keer.Links onder in me buik vlak bij de lies.Het was alsof ik zachtjes gekriebeld werd aan de binnenkant. Heb vk gebeld en die bestigde dat het de kleine was.V/d week voelde ik hem weer omdat ie verschoot toen was het meer een plopjes gevoel.En gistere avond voele ik hem ook en toen was het weer een soort spiertrilling.Ik denk dat elke keer anders is nie? Zoals jij het nu beschrijft lijkt em dat wel
Ja, dat kan zeker! Ik voelde eerst gekriebel, later werden dat plopjes of "spiertrillinkjes (buzzergevoel?)", en daarna echte schopjes. Maar het was toch elke keer weer net iets anders, maar elke keer de beeb
Bij mij waren het echt van die plopjes, maar ik zou zeggen geniet maar van de plopjes, want de schopjes zijn niet te doen hoor. Heb overal pijn.
ik ben nog niet zover maar voorlopig geniet ik er nog van, af en toe een gemene schop op m'n blaas is iets minder lekker, maar dat is maar zo af en toe, dat ik er voorlopig nog volop van geniet maar oke, ik lig dan ook nog 5 weken achter