Menstruatiepijn bij 9 weken zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dieke660, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieke660

dieke660 Lid

30 nov 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    Hallo,

Ik heb nog eens even een vraagje.

Gisteren kreeg ik wat last van menstruatiepijn in de loop van de namiddag. Ik heb dan geprobeerd wat te rusten en kreeg de indruk dat het daardoor weer overging.

's avonds maakte ik echter een verkeerde bewegiging waardoor ik last kreeg van mijn rug (heb hier in het verleden al veel problemen mee gehad). Daarna heb ik eigenlijk heel de nacht last gehad van vrij pijnlijke menstruatiepijn. als ik een tijdje op men zij lag leek het weg te trekken, draaide ik me dan om, dan begon het gewoon weer opnieuw.

Moet ik me nu zorgen maken? Nu lijkt het weer helemaal over te zijn...
    Soms denk ik ook dat die pijn voortkomt van mijn rug, had ik vroeger ook wel eens. maar nu ik zwanger ben, denk ik natuurlijk onmiddellijk aan het ergste...

Ik hoop dat jullie me kunnen geruststellen.

Dank je wel!!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je kan flinke menstruatie achtige pijn hebben door de groei van de baarmoeder dus het kan ook een heel goed teken zijn!
    Omdat het ligging afhankelijk is denk ik dat het wel een beetje van uit jou rug komt Misschien eens even lnags de fysio?

Imke

Deel Deze Pagina