Halloo, Ik heb een vraag, ik ben vandaag precies 8w en heb al een week last van mijn buik, het is meer mijn maag en op mijn buik heb ik een drukkend gevoel, geen menstruatie krappe geen enorme steken. Mijn baarmoeder ligt aan de linkerkant en is gekanteld En gisteren kreeg ik enorme last van me rib aan de linkerkant... iemand toevallig ervaring mee? Misschien iemand waarbij de baarmoeder ook gekanteld ligt en misschien weet of dat het dan ook eerst anders groeit? En andere pijnen hebt?? X.
Hey, allereerst proficiat met uw zwangerschap! Ik heb daar geen ervaring mee dus kan u niet helpen. Hoe kan zoiets overkomen eigenlijk? heb je uw vk niet gesproken daarover.
Hoi, aaqh dankjewel. Ja ben al 2 keer bij de vk geweest en de vk zei gelijk al waarom wij Oveel problemen hebben met het zwanger worden.. omdat mijn baarmoeder gekanteld is.. nooit last van gehad dit is mijn 4e zwangerschap en vorige week zei ze het pas. Vond al vreemd want ben afgelopen september nog voor onderzoeken weggeweest in het ziekenhuis en daar hebben ze niks gemeld. Over een gekantelde baarmoeder. Voor de zwangerschap kan het geen kwaad is mij gezegd, vroeg me alleen af of je dan andere pijn klachten hebt.. omdat mijn linker rib zeer doet en ik enorm veel last heb van mijn maag.. ook maagzuur en normaal is dat pas aan het einde van de zwangerschap.