Echo: is het een meisje of jongen? Ik twijfel..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Melis83, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Meiden ik ben zo aan het twijfelen,.......

Wij hebben dus dinsdag de 20 weken echo gehad en we wouden weten wat het ging worden. Ze liet ineens iets zien met haar muis en ik riep gelijk "oooooooooo het is een jongen". Was dus niet zo want ze zei gelijk heel overtuigend 'nee hooooor het is zeker een meisje. Ik twijfel toch want ik dacht echt dat ik een heel klein piemeltje zag, niks in ieder geval wat op een .... van een meisje leek.

Moet eigenlijk helemaal niet twijfelen he. Zij weet het natuurlijk beter. Mijn man die vroeg ook op een gegeven moment van hoe zag u nou dat het een meisje was... Zei antwoordde weer van "zoals je bij de geboorte ziet of het een meisje of een jongen is, zo zie ik nu duidelijk wat het gaat worden.

Kunnen jullie me helpen? Wat denken jullie? Ik heb een foto waar iets te zien is maar weet niet of het het geslacht is.

Heeeeelp

Groeten Melis

2. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    sorry kan je niet helpen, heb de foto wel bekeken, maar het geslacht is helemaal "slecht"in beeld
    snap je wat ik bedoel?

Succes ermee in ieder geval!

3. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    heb de foto nu in mijn album staan

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bij een meisje lijkt het op koffieboontjes...
    En die kan ik er op jouw foto ook wel van maken :oops:
    Maar verder ben ik zeker geen deskundige hoor!

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    maar ik kan er ook een jongetje van maken hahahahaa

6. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Ik heb ook eens even gegluurd maar ik kan er ook niks van maken hoor ...het is echt onduidelijk teminste voor mij dan .

7. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Nog andere mensen?

8. linneke77

linneke77 Lid

4 okt 2007
    74
    0
    0
    Ik vind het ook heel moeilijk om uit die foto iets te halen, maar ik neem aan dat als de echoscopiste er zeker van is, dat het dan ook een meisje is. Maar dan nog hoor je natuurlijk altijd verhalen dat het toch het andere geslacht is.......Als je het zo graag wilt weken zou ik over een paar weekjes nog een pretecho laten maken bij een echobureau, dan weet je het wellicht 100% zeker.

Ik weet het trouwens niet wat het bij mij deze keer gaat worden. Heb wel een shot van de echo, waarvan de meesten zeggen dat het een meisje gaat worden. Nou ja, we zien het wel over 12 weekjes, maar je ziet inderdaad op deze foto wel duidelijk een koffieboontje. :)

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik er niet echt wat maken van je echo.
    Als 'leek' kan je ook de navelstreng als piemeltje aanzien.

Ik vind het wel flauw van de echoscopiste dat ze het niet even heeft laten zien als ze het welzo duidelijk zag.

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik vindt wel moeilijk te zien maar neigt toch meer naar een meisje,en ja die echoscopiste zal het wel weten.Bij mij staat ook foto van het geslacht in album met 20 weken echo en ook een meid volgens hun ! kijk anders maar ff in album!

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Poe indd vrij onduidelijk zeg..
    Ik heb in mn album een fototje van duidelijk een jongen..

12. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Dank je wel voor jullie reacties...

@ Joma: Ik vindt wel dat het bij jou duidelijk te zien is hoor. Het is echt een meid, geen twijfel mogelijk.

@ Berbel: Ja we vroegen nog van hoe zie je het? maar ze gaf alleen antwoord en liet het niet zien. Ze was zo zeker van haar zaak. Soms hoor ik dat een verloskundige een percentage geeft en zegt dat het niet 100% zeker is, maar zij was heel zeker.

@ Linneke77: Ik twijfel zo erg dat ik weer een echo wil laten maken maar ik vindt het ook zo stom van mezelf dat ik al die twijfels in mijn hoofd toelaat.

@ Luun: Dank je wel voor de uitleg. Ja ik zie iets bolligs en denk gelijk aan een kleine piemeltje :)

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik zie er wel een meisje in dus denk dat ze gelijk heeft, maar mocht je het echt zeker willen weten kan je alsnog een echo maken maar ik denk dat je wel van een meisje uit mag gaan aan de echo te zien zo een zelfde echo had ik met mijn jongste dochter precies hetzelfde

als je niet echt een voorkeur heb zou ik zeggen wacht gewoon de bevalling af

groetjes nathalie ;)

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    De echoscopiste zag het bij ons ook overduidelijk, een meisje. Terwijl mijn vriend en ik ook echt een piemeltje dachten te zien :)
    Wij dachten dat de schaamlipjes de balletjes waren omdat we ze zo groot vonden :confused: Maar nee, volgens haar was het echt overduidelijk een meisje. Ik kan van jouw foto ook niet zoveel maken en ik heb er dus ook duidelijk geen verstand van :) Wij hebben wel over 2 weken een pretecho, hoop dat ze dan weer een meisje ziet want we hebben alle kleertjes al gekocht, roze dus ;)

Deel Deze Pagina