erge pijn buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lizzie25, 5 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie25

lizzie25 Lid

14 jul 2008
    56
    0
    0
    hoi ik heb een vraag..
    ik ben nou 8 weken zwanger en had gister hele erge pijn in mijn buik onderin dat ik niet meer kon staan.
    en nu heb ik sinds gisteravond steken rechts onderin mijn buik. ze gaan niet weg blijven, ook als ik lig. weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn? of moet ik mijn verloskundige hierover bellen?
    vorige week heb ik wel een echo gehad waarop hartslag te zien was.

2. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi,

Het zou misschien bandenpijn kunnen zijn, maar ik zou zometeen zeker even je VK bellen voor advies, misschien kan je vandaag nog even langs daar. Volgens mij kun je altijd bellen als je je zorgen maakt.

Succes

Gr, Non

3. lizzie25

lizzie25 Lid

14 jul 2008
    56
    0
    0
    hoi bedankt voor je reactie, ik ga zo gelijk de verloskundige bellen!

4. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    En, heb je al gebeld?

Gr, Non

5. lizzie25

lizzie25 Lid

14 jul 2008
    56
    0
    0
    ja ik heb gebeld ja maar ben daar niet echt wijzer van geworden :(
    mijn verloskundige zegt dat ik terug moet bellen als er bloedverlies bij komt dat ze nu niks kan doen.
    jammer dat zeniks kunnen doen want dit is heel vervelend die steken en zorgwekkend.

6. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Jeetje wat vervelend! Heeft ze niet gezegd dat het bandenpijn zou kunnen zijn? Ik zou in ieder geval rustig aan doen, als dat lukt met je andere kleintje. Hou me op de hoogte.

Gr, Non

7. lizzie25

lizzie25 Lid

14 jul 2008
    56
    0
    0
    ja ze zei wel dat het als er geen bloedverlies komt de groei van de baarmoeder kan zijn maar ik herinner me wel dat ik dit niet had in mijn vorige zwangerschap. nou hoop dat alles goed zit! ik zal je op de hoogte houden!

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Zijn het je darmen niet?
    Ik heb de eerste weken ook erg veel krampen gehad (en dan kon ik niet eens rechtop staan van de pijn) en dat bleken mijn darmen te zijn. Meestal was het 's avonds en 's nachts het ergste en nadat ik 's morgens naar het toilet was geweest :oops: ging het beter. Op mijn zij liggen hielp het beste tegen de pijn.
    Succes, ik hoop dat het snel overgaat.

9. lizzie25

lizzie25 Lid

14 jul 2008
    56
    0
    0
    ja dat denk ik niet want het zit echt onderin mijn buik...

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb bij deze zwangerschap ook hele erge pijn in mijn buik gehad. Het was zo erg dat ik uiteindelijk de vk heb gebeld voor info. Zij zei dat het waarschijnlijk bandenpijn was. Ik heb toen ook aangegeven dat ik de pijn niet kende van de eerste en blijkbaar hoeft dat dus niet hetzelfde te zijn. Nieuwe zwangerschap, nieuwe kwaaltjes. Probeer een beetje te ontspannen en er niet teveel bij stil te staan. Mocht de pijn nou echt aanblijven en zo erg worden dat je niet kan functioneren, dan zou ik terug bellen. Dit zei mijn vk toen ook tegen mij. Het mag pijn doen, maar je moet we kunnen blijven functioneren. Ik hoop voor je dat het snel beter wordt.

11. breezermys

7 okt 2008
    65
    0
    0
    instructrice/amazone
    lochem
    heey meid,

kan me voorstellen dat je je ongerust maakt hierover maar ik kan je vertellen dat inderdaad elke zwangerschap anders is en ook de kwaaltjes die erbij horen
    ben nu zwanger van nummertje 4 en moet zeggen dat ik soms ook denk van he dit herken ik niet
    had bij de tweede heel veel last van mijn buik nu begin ik eigenlijk al aardig rond te worden omdat mijn lijf denkt van he dit kennen we dus uitlubberen maar haha

meid succes en blijf positief denken er was al een hartje druk bezig met kloppen heb er alle vertrouwen in

sterkte
    en hou ons op de hoogte

12. lizzie25

lizzie25 Lid

14 jul 2008
    56
    0
    0
    bedankt voor de reacties! voel me al wel wat beter nou. heb wel last van steken gehad onderin mijn buik maar op dit moment voel ik ze niet meer gelukkig dus hoop dat het zo blijft en ga er vanuit dat alles goed zit!

13. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb ook regelmatig flinke pijn in mn buik, en ze zggen dat het van binnen goed zn werk doet!
    Heb ook vorige week al een kloppend hartje gezien op de echo!
    Succes verder!

Deel Deze Pagina