Hallo, Ik ben nu komende donderdag 5weken zwanger maar zoals ik van t weekend en vanmorgen voelde staat mijn baarmoeder mond open!! Is dit normaal? Kan t kwaad? Moet ik me nu zorgen maken? Ik heb eerder een ma gehad dus ben best bezorgd... Mag ik gewoon in bad nu?! Graag hoor ik van jullie! Liefs vlinder...
Hoihoi, Je baarmoedermond is een tuitje van nog 4cm lang, het kan zijn dat het topje iets open staat, vaak is het een kuiltje. Geen zorgen dit mag. Ik wil je adviseren niet te veel te voelen bij jezelf, je baarmoedermond is nu heel goed doorbloed en daardoor ook kwetsbaar waardoor er makkelijk een wondje kan ontstaan en bloedverlies geeft. Imke
Ok dat steld me al een klein beetje gerust maar ik vind t toch vreemd omdat de dag van m'n NOD hij echt helemaal gesloten was en heel hard en nu zacht en dus wat open...vind t echt een enge gedachten...kan het echt geen kwaad? Ben zo bang dat t fout gaat! Mag ik wel gewoon in bad of is dat even af te raden... Bedankt voor je snelle reactie!
Ok superbedankt imke, echt lief dat je zo snel reageerd! Moet nog 3weekjes wachten dan heb ik mn eerste echo pfff wat duurd dat dan lang hè Maar ik zal m'n best doen niet meer zelf op onderzoek uit te gaan! Haha Dankjewel!! Liefs vlinder!