Hoi dames, Ik heb een vraagje over mijn baarmoeder. Ik had al eerder het idee dat mijn baarmoeder vrij hoog ligt. Ik voel boven mijn schaambot (3 vingers) een harde (ik denk mijn baarmoeder) bobbel over de hele breedte. Is dit mijn baarmoeder of is dit iets anders. En zo ja, ik heb gehoord dat hij achter het schaambot moet zitten en wat moet ik nu dan doen? Alvast bedankt! Daphne
hoi Daphne, bij de 1 zakt ie sneller dan bij de ander. Het is lastig om bij jezelf te voelen, dus ik kan ook niet zeggen of je nu echt de baarmoeder voelt. Als je dit per se wilt weten moet je even naar je huisarts gaan. Maar als je verder geen klachten hebt mag je het ook zo laten. mirjam
Dat is het nu juist. Ik heb vaak buikpijn en daar had ik vandaag ook weer last van. Ik weet niet goed waar het vandaan komt, of het nou van mijn darmen is of iets anders. Kan het zijn dat er toch iets achter is gebleven, ondanks dat het vloeien is gestopt en dat ik toch al inmiddels 3 keer ongesteld ben geweest? Ik denk dat ik het beste toch maar even langs de huisarts kan gaan inderdaad. Dank je voor je advies in ieder geval!