Geen knaller en wel menstruatie op komst help

Discussion in 'Zwanger worden' started by Joycevanerp, Jul 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joycevanerp

Apr 10, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    Ik ben al vanaf de 6e dag na mn menstruatie evaluatie testen aan het gebruiken. Sinds 1 week lichte streepjes maar geen knaller, wel een dag of drie lichte bloeding gehad dit was een week na de menstruatie. Nu zou ik op 28 dagen cyclus donderdag weer menstruatie hebben, maar vanmorgen wat bloedverlies erg helder. We hebben ook tijdens het lichte streepje geklust. Wil dit zeggen dat ik geen eisprong kan hebben? Of niet vruchtbaar ben help!

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Is je cyclus altijd regelmatig en altijd 28 dagen?

Niet iedereen heeft natuurlijk een cyclus van 28 dagen, mocht je net gestopt zijn met anti conceptie kan het heel goed zijn dat je lijf nog bezig is met "ontpillen" en dat kan best even duren voordat je normale cyclus weer op gang is.

Kan dus best zijn dat je ei nog moet komen en je deze keer een lange cyclus hebt.

3. Joycevanerp

Apr 10, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds december 2013 gestopt met de pil. Dit is de eerste keer dat ik ovulatie testen gebruik en vanochtend een helder bloed verlies dus ben bang menstruatie. Normale cyclus is tussen de 28 en 36 dagen

4. Wevin

Wevin Actief lid

Mar 13, 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Misschien heb je de knaller "gemist". Sommíge vrouwen hebben 's avonds een knaller en direct de ochtend erna al niet meer. dat je een maand geen knaller hebt betekent niet direct dat je niet vruchtbaar bent. Ik had altijd knallers en was niet vruchtbaar.

5. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Mijn LH piek duurt ook maar kort. Bij mijn clear blue smiley testen heb ik echt maar 1 dag een smiley... De volgende ochtend is ie alweer weg...Ik gebruikte vroeger dipsticks maar ik vind het lastig af te lezen wanneer die nou precies positief is dus eenmalig maar een doosje clear blue gekocht. Hopelijk blijft het daarbij :)

6. samaa

samaa Niet meer actief

Niet meteen te druk maken. Ik heb in de eerste ronde met ovutesten ook geen knaltest gehad... Misschien gemist of door de stress geen eisprong gehad. 2e ronde 2 dagen knalpositief. Gewoon de nieuwe ronde opnieuw proberen. Mocht het nog niet lukken dan zou je tegen de tijd dat je een posi ovutest verwacht 2x daags kunnen testen, misschien een korte lh piek??

7. Joycevanerp

Apr 10, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké bedankt allemaal deze keer dan toch misschien een korte cyclus

8. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Heb je al een testje gedaan... 50% van de zwangere vrouwen heeft bloedverlies... Kans is klein, maar toch :D

9. Joycevanerp

Apr 10, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen test gedaan.
    Heb dinsdag wat bloed verlies gehad en gisteren donker bruin bloedverlies en vandaag niks.

10. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    zou gewoon es testen wie weet??!
    Succes alvast

Share This Page