hey meiden heeft/had iemand van jullie met bijna 5 weken al een dikkere buik(je)? ik heb het idee dat ik al verder ben omdat mijn buik best al dik is(voor bijna 5 weken). ik krijg een paar broeken al bijna niet meer aan en ze knellen ook al af. liefs kikker
Het zou kunnen dat je al verder bent.. Maar mijn ervaring is dat dit je darmen zijn die opgezwollen zijn, want ik begin pas nu echt een 'zwanger' buikje te krijgen..
Ik heb dat ook maar het zal wel niet zo zijn dat je al een "buik" krijgt. Ik denk dat ik vocht vast hou en idd het rommelt in mijn buik dus er zal wel plek gemaakt worden ofzo...
ik merk wel dat ik minder vaak ontlasting heb tegen over normaal want dan ga ik 3 a 4 keer op een dag. nu ook wel maar het is veel minder wat eruit komt (sorry voor de omschrijving)
hier krijg ik mijn broeken ook niet meer dicht hoor. 's morgens vaak nog wel, maar aan het einde van de dag knelt het langs alle kanten
Een opgezette buik komt ook meestal door de darmen, ik heb er ook erg last van gehad en heb het nog....mijn ontlasting komt ook erg moeilijk op gang
Ik ben ongeveer 6 weken.. En ik zie ook al een buikje, had altijd wel een heel klein buikje, maar nu is het iets boller en harder.. Maar 19 juni heb ik m'n 1e echo en dan gaan ze kijken hoe ver ik ben -x-
Ik voel me ook veel meer opgezet dan gewoonlijk maar meer op de manier zoals ik me voel net voordat ik ongesteld word. Ik denk dat het o.a. water vasthouden is en ik heb ook wat meer last van mijn darmen nu..
Ik heb het ook; maar ik heb ook nog wat anders: Mijn buik is ook dikker geworden boven de navel..... en mijn taille (waar ik zo trots op was) heb ik ook al een paar weken niet gezien. boehoe Is dit puur vet (ik zeg maar gewoon hoe het is) of heeft dit ook met de zwangerschap te maken? Ik ben niet veel meer gaan eten, juist minder (foute dingen dan)
ik had dat in het begin ook en met 9 weken had ik al een echte buik maar daarna is ie weer weggetrokken denk idd dat het darmen zijn en nu begint mijn buikje weer wat op te komen maar denk nu echt van de zwangerschap geniet maar lekker van je buikkie meid
Dat gaat ook lastiger hier... Ontbijtkoek eten en het gaat wel weer Ik geloof dat het ook nog even afneemt en dan na de 3 maanden weer gaan opzetten die buik maar dan echt van de zwangerschapsgroei! Sux6!
ik kon met 4 weken al geen broek meer dicht doen. heb nu al een behoorlijke buik. mensen denken dat het óf een tweeling wordt of dat ik al veel verder heen ben. de baby loopt momenteel 6 dagen voor.
Hey! Ik ben ook nog maar net zwanger en ook ik krijg sommige broeken niet meer dicht. Maar ik denk dat het bij mij misschien ook kan schelen dat ik in de afgelopen 2 jaar heel veel ben afgevallen, ik heb echt een uitgerekte buik zeg maar. Misschien dat het vocht kan zijn ofzo? Ik heb geen idee, maar het lijkt me zo vroeg om nu al een buikje te krijgen. Deze week moet ik naar de huisarts, ben benieuwd...
Ik had het de eerste weken ook, maar daarna trok het weer weg. Opgezette darmen denk ik achteraf, ook omdat mijn stoelgang echt tempo 0 kreeg...dat gaat nu wel beter. Een buikje zie ik nu niet meer, komt wel weer denk ik maar
kan heel goed hoor. Op de dag dat ik de test deed (4w 2d) waren m'n broeken al aan het knellen. Toen de test positief was ook meteen een zwangerschapsbroek gehaald. Bij mij zeiden ze ook steeds dat het een tweeling was... of al veel verder... beide niet waar. M'n baarmoeder is in het begin hard gegroeid en ligt nu nog steeds een paar weken voor op het gemiddelde... nix raars... het gaat erop dat de kleine het goed maakt. In het begin lijkt het idd wat op een buikje net voor je ongesteld moet worden... in mijn geval alleen een beetje erger...
Dit zijn je darmen, je baby is nl. slechts 2 mm groot, dus daar komt het niet van. Het is puur een reactie van je lijf/darmen op de aangemaakte hormonen. Het zal ook weer afzakken en pas rond een week of 12 zul je echt een buikje gaan ontdekken, hoef je er niet meer naar te zoeken zeg maar!
bij mij is dit ook zo je darmen komen eerst iets naar voren, als het goed is deze maakt zo plaats voor je baarmoeder ik meende zelf dat ik (stiekem hoopte ik dit) misschien toch ook wel verder was, maar heb vanmorgen mijn eerste ECHO gehad (zie menu links en dan foto album) en ik bleek precies 9 weken en 1 dag! en ik heb toch al een stevige onderbuik al zeg ik het zelf