Ik heb nog maar net mijn eerste menstruatie na de bevalling achter de rug, en vol enthousiasme zijn we begonnen met ronde 1. Vannacht droomde ik ineens over dat we een jongetje zouden krijgen, en hij zou Ivan heten . Dus ik vertelde dit vanochtend tegen mijn man, zegt hij dat hij ook vannacht gedroomd heeft dat we een zoontje krijgen, en dat ie Albert gaat heten! Hahahahahaha! Ik vind het wel héel toevallig dat we allebei dezelfde nacht gedroomd hebben dat we een zoon krijgen, ook al zijn we nagtuurlijk wel bezig met zwanger raken. Nou, ik ben benieuwd wat dit jaar ons brengt . Hebben jullie ook wel eens van zulke dromen gehad?
Ja toen wij net begonnen had ik veel dromen over zwanger zijn, en over dat we een dochtertje hadden gekregen... Nu 1,5 jaar later zijn die dromen er een stuk minder... naja eigenlijk zijn die dromen er helemaal niet meer
Jaaa, hier ook een dromer: ik had laatst gedroomd dat ik de 'bevruchting' voelde in mijn buik en dat het een meisje was! dat was heel raar wakker worden. maar niet zo bizar dat mijn vriend hetzelfde had gedroomd! dat moet wel wat zeggen kan je al een jongen in je dragen? @flippo123: dat je niet meer durft te dromen. ik hoop voor je dat het tij gaat keren!
@Flippo, jeetje . Ik zal in ieder geval voor je hopen, dat je droom snel werkelijkheid mag worden! @ Kara, ik denk niet dat ik al zwanger kan zijn want we zijn pas 23 december ronde 1 ingegaan, dus ik verwacht mn eisprong was over een week... raar he! @ Rijkie, wie weet, we zullen het wel zien .
ik droomde gisteren dat ik een pos test in handen had nu maar hopen dat dromen idd niet altijd bedrog zijn en dat deze dus uitkomt
Ik ken het, Ik heb gedroomd dat ik zwanger ben van een tweeling, wat eigenlijk helemaal niet kan want ik heb een staafje en momenteel ook geen wens. Tijdens de echo (in m'n droom dan) zag ik geen 2 mensjes maar 2 spermacellen. Dusssssss Apart! Anyway, OT: grappig dat je dit droomt in dezelfde nacht dat je man droomt over een jongetje.