Wanneer bellen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by jeanney3, Oct 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Ik heb in augustus een licht positief test gehad, na 3 dagen test was negatief. 2 weken daarna flink vloeien met veel stolsels.

Nu heb ik gisteren een test gedaan. Was duidelijk positief. Maar kon het niet geloven dus heb vanmorgen weer eentje gedaan. Weer Positief. Niet nodig weet ik.

Maar wanneer moet ik dan bellen voor controle. Moet ik eerder bellen of afwachten? Vanwege het geval van augustus.

Alvast Bedankt

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Jeanney,

allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Je mag de verloskundige in principe nu al bellen. Ze vraagt dan naar de eerste dag van je laatste menstruatie en bepaalt aan de hand daarvan wanneer je voor een intake gesprek mag komen. Het verschilt per praktijk en regio; soms maken ze de afspraak zo snel mogelijk, anderen vertellen je veel over de telefoon en laten je rond 10 weken komen en anderen laten je rond 8 weken komen. Bel dus gerust een verloskundige, dus ook wanneer je nog de onzekere periode wat betreft miskramen zit, zij vertelt je precies wat je moet doen.

Groetjes Brigitte

3. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Hoi Brigitte

Thanks voor je antwoord. Nou ik neem vandaag zelfs contact met hun kan niet wachten.

Groetjes

Een Blije Zwangere Jeanney

Share This Page