hoi iedereen , ik heb zo'n vier dagen geleden mijn eisprong gehad.. en nu heb ik last van zo'n menstruatieachtige krampjes in mijn buik en rug. Zou het kunnen dat dit innestelings pijn is? Graag jullie mening Groetjes x
Ik heb innesteling als hele pijnlijke steken in mijn lies ervaren. Iedereen is anders. Sommigen voelen helemaal niks. Het zouden ook je darmen kunnen zijn. Succes
Hey Jellybean, Je bent zwanger zie ik, wat fantastisch!! Gefeliciteerd! Maaruh, jij zegt dat je je innesteling als zeer pijnlijke steken hebt ervaren. Ik heb afgelopen weekend, zaterdag op zondag mijn eisprong gehad...en nu 4 a 5 dgn later, gigantische steken linksonder mijn buik (echt pijnlijk)...daar heb ik ook de steekjes gevoeld tijdens mijn eisprong. Die steekjes trekken door naar mijn lies, soms vagina of onderrug.. De afgelopen dgn heb ik al een zeurend gevoel, heb vollere borsten en gevoelige tepels...en heb een puist op mijn kin Ook heb ik wat wittige/waterige afscheiding gehad de afgelopen dagen. Komt dat overeen met jij had toen je uiteindelijk ontdekte zwanger te zijn? Of zal dit door het ontpillen zijn? Zucht wordt er gek van! Liefs, Dreamygirl
Ik heb vanaf gisteren middag last van wat krampen en steekjes in mijn buik. En pijnlijke/vollere borsten. Maar dat is eigenlijk vanaf vanmiddag weer over. Dus het heeft ongeveer een dag geduurd. Ik weet niet wat dit te beteken heeft. Maar ik ga mezelf maar niet gek maken dat ik zwanger ben. Is anders zo'n teleurstelling als het niet zo is. Ik heb trouwens afgelopen maand 5 ovulatietesten gebruikt volgens de juiste wijze. En vijf negatieve testen gehad. Mijn eisprong was volgens mijn banner 14 sept. Dus het zou denk ik goed kunnen zijn dat ik 16 sept. mijn eisprong heb gehad. Dan hebben we denk ik tevroeg geklust. Wat voel je dan eigenlijk? En hoelang voel je dat? Ik heb echt geen idee. En Jellybean gefeliciteerd. Zo dreamgirl je hebt aardig wat kwaaltjes. Hopen dat het met zwanger zijn te maken heeft. Wat denk je zelf? Groetjes, Sammy
Hey Sammy, Och meis, ik weet het gewoon niet...stiekem hoop ik natuurlijk dat ik zwanger ben...maar ja het is ronde 1...toch lees ik veel vrouwen die mijn verschijnselen hadden en zwanger zijn..maar ja ook weer meiden die hetzelfde hadden en toch ongi werden.. Ik maak mezelf echt gek hoor..zucht.. Vroeg je je af wat je voelt als je je eisprong hebt? Ik had doorzichtige slijmerige afscheiding waar je draden van kon trekken, zeurend gevoel in 1 van mijn eierstokken en op een gegeven ogenblik steekjes, soort ploppend gevoel. Dat had ik vorige maand ook en toen werd ik keurig 14 dgn later ongesteld. Geduld is een schone zaak...
We moeten het maar afwachten Dreamgirl. Al is dat lastig Ik zie dat we ongeveer dezelfde tijd kunnen testen. Maar de verschijnselen die jij hebt lijken idd wel op een zwangerschap. Ik hoop voor ons positief bericht over ongeveer 10 daagjes. Ga jij ook hard voor ons duimen Liefs Sammy
Oke leuk gaan we met z,n drieën duimen. Nog meer dames die mee duimen? Hoeveelste ronde is het voor jou irisnaomi?
Idd, laten we heel hard gaan duimen....ben net wakker en had zelfs gedroomd dat ik vroegtijdig een zwangerschapstest deed (aangezien ik had gelezen dat iemand met een KV test al vroeg positief testte) en dat deze positief was....haha, ik was helemaal blij want ik was zwanger... Laten we hopen dat dit echt zo is, maar ga nog niet testen hoor... Fijne dag meiden...
Ik duim voor jullie en stiekem ook een beetje voor mezelf. Heb precies dezelfde klachten als Dreamygirl en bij mij is het ook de 1e ronde dus zit te twijfelen of het door het ontpillen komt. Maar we blijven positief. Ik hoop dat je droom een voorbode was Dream, dat je echt zwanger bent
ik heb nu 4dagen last van een klein beetje bloed niet eche menstruatie maar meer vlagen 1 keer vegen en weg bloed! ik had vannacht ook last van een verstopte neus uit het niks!! maar mishien denk ik dit alleen maar! (hoe voelt innestelen)want heb wel pijn in mijn onderbuik) Ik wacht rustig af op jullie zwangerschaps testjes duim voor jullie!! liefs
Welkom bij de club meiden. Dreamgirl, dat is grappig ik heb een paar dagen geleden ook gedroomd dat ik zwanger was Misschien ben ik er wel teveel mee bezig.
Ben nieuwsgierig wie nou straks echt kan zeggen: IK HAD dus echt innnestelingspijn!! ik hoop dat er veeeeeeeel positieve testen zijn! IK denk dat ik zelf gewoon ongesteld moet worden want ben pas een week getopt met de pil! liefs
Ik hoop het ook meiden dat we binnenkort positief mogen testen!! Tja, ik droom vaak over dingen die me bezighouden, dus wellicht ben ik er wel teveel mee bezig, maar ja dat kan ook bijna niet anders....ik bedoel, als ik naar het toilet ga zie ik afscheiding, als ik mijn bh aan of uit doe doen mijn tepels zeer en als ik van die vreselijke steken heb....tja kan er bijna niet onderuit dat ik er mee bezig ben!! Alhoewel, de steken zijn nu ff over gelukkig, ze waren wel het ergst op mijn innestelingsdag . Maar goed nog 9 dgn geduld dan mag ik testen, heb de testen al in huis...hoop idd dat het niets meer met ontpillen te maken heeft! Mijn HA heeft gezegd dat ontpillen eigenlijk niet bestaat omdat als je stopt met de pil, de pil direct uit je lijf kan zijn/is, niet voor niets dat er dames door de pil heen zwanger raken.. Lets hope so lady's!! Liefs, Dreamygirl
Hey Corina, Jij hebt geen banner, dus kunnen we niet zien hoever jij in je cyclus zit. Hoeveelste rond is dit voor jou? En wanneer is je NOD? Zit die eraan te komen dan? Gr. Dreamygirl
Hi dreamy klopt de banner moet ik nog maken, dit is mijn eerste ronde en ik had vorige week donderdag ongesteld moeten worden.