Meisje of toch jongetje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nasje, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nasje

Nasje Nieuw lid

3 jul 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik heb afgelopen week een echo gehad en daar kwam uit dat we een meisje krijgen maar ik heb toch zo me twijfels omdat ik het niet duidelijk kan zien. Ook vond ik dat de echoscopiste niet echt zeker van haar zaak over kwam. Bij me eerste dochter was het echt overduidelijk 3 streepjes, wat denken jullie. Ik was 15 weken en 4 dagen zwanger bij de echo opname.

image.jpg

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Inderdaad wat lastig te zien, maar ik denk een meisje. Zeker even navragen bij de volgende echo! Wij hebben een geslachtsbepalende echo gehad bij een commerciele echoscopist. Daar is de apparatuur veel beter en daarmee het geslacht ook al duidelijker te zien (zelfs bij 16weken)

3. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Bij mij zagen ze het bij 13 weken van zijwaarts boven ziet er wel wat anders uit zou ook nog een pretecho doen16 weken hoort het wel duidelijk te zijn..ik zie wel 3 soort van streepjes maar goed kan ook een.liggende piemoltje zijn.. Zou echt nog een andere echo laten maken

4. Nasje

Nasje Nieuw lid

3 jul 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja deze hadden we ook bij een commerciële echoscopiste laten maken, maar ik had de indruk dat ze het niet goed kon zien omdat de baby met gekruisde beentjes lag. Maar ik zal het zoiezo bij de 20 weken echo weer vragen

5. Lijkt mij ook een meisje hoor :)

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Meisje

Deel Deze Pagina