baarmoeder ontsteking????

Discussie in 'Gezondheid' gestart door reggie en mike, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reggie en mike

30 mrt 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.
    maar ik zit met een vraag,
    ik ben aankomende donder dag precies 4maanden zwanger, en loop al een tijdje met buikpijn (onder in mn buik).
    nu zeiden er veel daar moet je je niet druk om maken dat zijn je spieren die uitrekken, dit geloofde ik omdat ik al een redelijke dikke buik heb.
    maar nu was ik vanmorgen aan het douchen, en ik rook een rare vieze geur. als pus die uit een oude gesloten wond kond komt.
    heb heb nog steeds buikpijn, en als ik ga zitten en plof een beetje te hart neer heb echt even iets van oehh dit is echt niet lekker in mn onder buik.
    nu ben ik bang dat ik een baarmoeder ontsteking heb.
    herkent iemand dit??
    morgen moet ik naar de VK weet niet of ik er goed aan doe om tot morgen te wachten.

hoop snel op een reactie..

groetjes!!

2. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als je al een tijdje met die pijn loopt zou ik zeggen, dan kom je dat ene nachtje ook nog wel door...

Ben je al eens getest op blaasontsteking? Daar zou ik eerder aan denken dan aan een baarmoederontsteking... (waarom denk je daar zelf aan?).

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Heb je koorts? Zo ja, zou ik er toch naar laten kijken. En eventueel urine opvangen.
    Zou ook nog een vaginale schimmelinfectie kunnen zijn. Is je afscheiding veranderd?

4. reggie en mike

30 mrt 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben vandaag naar de VK geweest, heet eenige wat ze zei is dat ik rustiger aan moet doen.
    Blijven de klachten duren moet ik even naar de dokter, maar zelf vind ze het niet erg klinken.
    waarschijnlijk toch de groei van mn buik!!
    gelukkig maar

Deel Deze Pagina