Hoe snel een tweede kind?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Leeuw89, Jul 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Heey!!

Voor de meiden die al meerdere kinderen hebben.
    Hoelang zat er bij jullie tussen?

Ik wil heeel graag nog meer kinderen als het kan en lukt.
    Maar wanneer? als het nu zal kunnen vind ik het ook goed!
    Maar eigenlijk wil ik ook wel weer wachten omdat ik mijn kleine eerst alle aandacht wil geven die hij nodig heeft!

Zitten er nog meer van jullie met deze vraag?

Liefs

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

wij gaan in december proberen een brusje te maken voor ons zoontje.

Ik was 3 maanden na de bevalling weer zwanger (hele grote gewenste verrassing!) maar helaas kreeg ik een miskraam. Wilde eerst zo snel mogelijk weer zwanger raken, maar merk nu dat ik even rust wil en wil genieten van mijn zoontje (het gaat zo snellll!) Dus daarom in december weer aan de slag (zelf of weer net als mijn zoontje met hulp van het ziekenhuis, ligt eraan of ik regelmatig ongesteld ben).

Maar over de vraag wanneer een tweede, denk dat je dat zelf het beste kunt voelen, wat je wilt. Twee snel achter elkaar is super, maar ook wel zwaar misschien. Volgens mij is alles leuk, wat meer leeftijdsverschil of juist weinig.

Mijn zus heeft haar zoontje en dochtertje heel snel achter elkaar gekregen, ze schelen een jaar. Ze ervaarde dit als superleuk, maar wel 2 babyperiode's die zo 1 periode leken. Na 3 jaar alsnog een zoontje gekregen, ze wilde nu wel wat langer wachten. Mijn beste vriendin is nu zwanger en hun kindjes schelen straks bijna 3 jaar. Ook heel leuk, want de 1e van mijn vriendin is nu vrij zelfstandig en bewust van de zwangerschap. Dus tja, beide is super toch! Ik hoop straks dat er bij ons ongeveer 2 jaar tussen zit, maar dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen. Heel veel maakt het me ook niet uit, zou het al geweldig vinden om nog een mooi gezond kindje te mogen krijgen!

Share This Page