Morgen 1e echo en 1e keer verloskundige!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door littledreamer, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Spannend morgen is het zo ver.. Begin het nu allemaal erg spannend te vinden!
    En ook wel een beetje eng! :S Waarom weet ik niet .. Mis bang dat er niks op de echo te zien zal zijn .. ..

Waren of zijn meer mensen nerveus voor de eerste keer?

En wat gaat er prevcies gebeuren??

Hoop van jullie te horen!

Liefs Adrie

2. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Als je de eerste keer naar de verloskundige gaat, gaan ze veel informatie vragen over familie of er erfelijke dingen zijn etc. niets om je bang voor hoeft te maken. Bij mij was het niet meteen de eerste echo, die kreeg ik pas in een volgend gesprek. Zal ook wel liggen aan de verloskundige, en hoever je al bent. Tijd ervoor was ik niet nerveus, tot de dag dat ik moest gaan, kwamen alle zenuwen boven( bij de verloskundige niet, maar bij de echo wel :D) Maar als je het allemaal ziet, ben je echt gerust gesteld. En kan je alleen nog maar lachen.

En veel succes morgen meid, ben benieuwd

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Spannend hoor. Ik ken je gevoel heel goed. Ik had hem afgelopen dinsdag. Dacht dat ik zo'n 9 weken zou zijn. Bleek dus dat ik gewoon een maandje ongi had overgeslagen hihi. Dus in plaats daarvan ben ik nu 6 weken.

Probeer je niet al te druk te maken, je hebt niets voor niets een posi test in handen gehad:D. Wat ze zouden kunnen doen is een inwendige echo. Dit is bij mij ook gebeurd. Niets waar je bang voor moet wezen. Je voelt hier echt bijna niets van. En denk ook maar gewoon zo dat ze dat elke dag wel een paar keer doen.

Laat je wel weten hoe het was?:D

Liefs Mariel

4. Succes meid, denk dat iedereen zicht wel zorgen maakt voor de eerste echo, en de tweede etc. Heb er inmiddels drie gehad en heb toch eigenlijk elke keer weer in spanning gezeten, klopt het hartje wel, is het gegroeid etc. Dus weet precies hoe je je voelt. Met 8 weken kreeg ik een uitwendige echo en het was prima te zien. Foto's staan in mijn album, dus je mag altijd een kijkje nemen.

5. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Nou het is een uitwendige echo geworden! Alleen was ik 7 weken en 1 dag zwanger minder ver dan gedacht! Maar super om te zien!! En dat hartje wat je zo ziet kloppen! Nou mijn glimlach komt zeker vandaag niet meer van me gezicht..
    23 juli heb ik weer een echo.. Kan alleen niet wachten!

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs Adrie

Deel Deze Pagina