Hallo allemaal. Weet sinds gister dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. En ben nu net 4 weken zwanger. Normaal krijg je rond de 7weken toch de eerste echo? Nu vroeg ik me af of ik nu al de vk kan bellen voor een afspraak. Of ben ik te ongeduldig en kan dit ook met 6 weken?
je kan nu gewoon bellen. En over het algemeen is de eerste echo tussen de 7 en 12 weken, dus niet persé rond 7 weken, meestal proberen ze hem (bij mij in elk geval) rond de 10 weken te plannen. De intake heb ik wel rond 8 weken.
Volgens mij kun je gewoon bellen hoor, ik heb gebeld dat ik 4 weken zwanger was en had de eerste echo met 9+2. De intake had ik een paar dagen na de eerste echo. Enne nog gefeliciteerd!
heel handig om dit ff te lezen ik heb vandaag een test gedaan en ben ook zo'n 4 weken zwanger! denk dat ik volgende week maar eens met de huisarts bel! succes en gefeliciteerd!
je kunt al wel bellen, maar de eerste echo is normaal rond 12 weken. een vroege echo is een uitzondering en heeft geen medische noodzaak als je geen verleden hebt met miskramen o.i.d. dus hou er rekening mee dat het eventueel ook nog kan duren tot 12 weken voor je een echo krijgt.
Hallo. Ik heb vanmorgen gebeld en een afspraak gemaakt voor 28 februari. Dan ben ik 7,4 weken en krijg ik mijn eerste echo. Is het een goede echo dan is mijn volgende afspraak de intake. Dus nog 3 weekjes geduld hebben.