Jeetje! Vocht uit mn borsten... Ik schrok er helemaal n beetje van! En het stomme is, vanmiddag dacht ik nog bij mezelf, ik heb geen last van lekkende borsten! [-X En nu half uur terug begon het..Beetje eng he dit... Ik had een natte plek op mn shirt, en nog denken dat t soep was, gemorst ..Maar nee het is vocht, dan komt het opeens allemaal erg dichtbij he!
Mijn melkfabrieken zijn vanochtend ook begonnen.. Alleen ze lekken nog niet. Toen ik in mijn borsten kneep, kwam er gelig spul uit.. En uit die andere alleen vocht.
bijzonder zeg ik heb t bij de eerste helemaal niet gehad.. pas een paar dagen na de geboorte kwam t pas goed op gang.. succes dames!
Had vorige week een heel klein druppeltje . Maar sinds dien niets meer. Hoop dat het niet ineens gebeurt op mijn werk ofzo.
Hier ook sinds 3 dagen ! Beetje gelig , en soms wat wittig. Vond het wel erg vroeg net voor de 30 weken....
Hmm ik had het nog steeds na de bv van mijn zoon (ben ik al ruim een jaar mee gestopt). Als ik knijp komt er nog steeds een druppeltje =P~ Gelukkig geen "ongewenst gelek"
Hier al bijna 10 weken, maar gelukkig alleen als ik er even in knijp. Gister was het ook al echt gelig van kleur viel me op. Zag er vies uit....
Kan al best vroeg hoor! Hier gelukkig geen hele plassen die er uit stromen, maar inderdaad als je er aan zit. Ik zie ook in mijn bh soms wat viezigs. Maar ik heb er verder geen last van gelukkig
Nou hier ook hoor, vooral s nachts, misschien droom ik dan wel van borstvoeding Echt flinke natte plekken, vooral rechts.. Nou ja, t werkt in ieder geval wel
Ik had toen ik zwanger was van Sem al met 7 weken beetje vocht uit mijn borsten En nu heb ik nog helemaal niks.....maargoed zo te lezen is het bij jullie ook later begonnen, begon me eigenlijk al een beetje zorgen te maken groetjes Ramona
ik loop al heel lang met koffiepads (zoogcompressen) en slaap met een handdoek onder mijn bovenlijf... het is volgens mij idd normaal als het later of pas na de bevalling begint.
Dat je niet lekt tijdens je zwangerschap heeft helemaal geen gevolgen oid voor het geven van borstvoeding hoor meiden! Zogauw je bevallen bent maakt je lichaam hormonen aan waardoor de melkproductie op gang komt, het echt op gang komen van de melk is vaak na 2-3 dagen als je bevalt dmv een keizersnede kan het een dagje langer zijn. Maar er komt ongeacht wel/niet lekken tijdens de zwangerschap na je bevalling echt voeding, hoe wonderlijk ! Echt super van een lichaam vind ik ! Hier de eerste zwangerschap niet gelekt, en toch best een tijdje (bijna 16mnd) borstvoeding gegeven. De tweede zwangerschap tot ong 30 weken borstvoeding gegeven, daarbij niet gelekt, toen na het stoppen die laatste weken van de zwangerschap ook niet gelekt. En nu weer genoeg voeding om van te drinken !
De een heeft er last van de andere niet..Ik ga ook maar van die "pads"halen, je weet maar nooit..T is bij een klein plekje gebleven hoor, maar je zal het net zien..Je moest het gezicht van me vriend zien hahahah die snapte er weinig van! hahaha Mannen!