De blije doos

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mroos, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

In welke week mochten jullie die komen ophalen? Want ik heb volgens mij wel 1 gratis tijdschrift gehad(of kreeg je die ook bij die etosdoos...;)) maar nog geen uitnodiging om hem op te halen. En dat was toch in de 7e maand, nou daar ben ik bijna uit:p

Liefs

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik heb ook nog steeds niets gehoord!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb er ook nog niks van gehoord
    zou binnen nu en een paar weken toch wel komen denk ik
    al had k wel ergens gelezen dat felicitas ermee zou gaan stoppen.....
    de vorige keer kon ik hem ook zo rond de 30 weken ophalen.
    dus ben benieuwd wanneer ik nu bericht krijg.
    maar zo te lezen ben ik dus niet de enige die wacht ;)

4. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.357
    273
    83
    Vrouw
    Ik heb 'm ook niet gekregen in de 7e maand. Ik heb daarna gebeld, ze zeiden dat ze eerder een bon hadden gestuurd zodat ik m op kon halen. Die heb ik niet gekregen. Ze hebben toen de doos naar mijn huisadres gestuurd, die heb ik keurig gekregen.

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ik heb hem vorige week gekregen klein papiertje met de post.
    Al die andere keren zat die gewoon bij het tijdschrift.

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mn schoonzusje kreeg heb met de post, met een tijdschrift.. was toevallig daar op dat moment :p

Krijg je trouwens een bevestiging als je hem aangevraagd hebt? Of gaat alles automatisch en zie je die bon wel verschijnen?

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    De blijde doos is toch van de prenatal?
    Felicitas was toch die van de etos?
    Pff ik snap er soms niks meer van....;)

8. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik heb weken geleden een bon opgestuurd. Ik krijg al wel reclame mail, maar tot nu toe geen tijdschrift (of blije doos).

Klopt dit nog, of moet ik gaan bellen?

9. mroos

mroos Niet meer actief

blij om te lezen dat ik niet de enige ben;)
    De felicitasdoos is idd van de etos, en daar heb ik ook al de doos van opgehaald.
    Als ik over een paar weken nog niks gehoord heb ga ik ook wel even bellen:p, lijkt me toch wel erg leuk om te hebben

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Okay, had ik het dus wel goed ;) De etos doos heb ik ook al een tijdje, al vond ik die vies tegenvallen. Maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken....:)

De blijde doos moet veel leuker zijn toch?

11. mroos

mroos Niet meer actief

Haha ja volgens mij is de blije doos leuker ja, gratis luiers enzo;)

12. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja bij mijn zaten er luiers in stuks of ehmm 20? En kortings bonnen.
    En voor de rest speentje voor de fles en speentje met 1 love mama en klein sudocreme potje en nog allemaal veel reclame en logher doekje.

13. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ze hadden mij een mailtje gestuurd waarmee ik hem kon afhalen, noooit gezien, zat op post te wachten. Heb even gebeld, kreeg een nieuwe mail met bon...

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja ik had ook een email van ze gemist. ik heb dan gebeld en dan kreeg ik hem opnieuw. nou je krijgt dus een email met n nummer je gaat dan met nummer of geprintte email naar prenatal.

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    vr etos doos moest ik ook bellen...

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb de blijde doos al een tijdje geleden opgehaald idd via de bon die je per mail ontvangt.

Ik ben nu bijna 34 weken zwanger en heb de doos zeker al een week of 8 geleden gehaald (als t niet meer is)

Dus mocht je al over de 30 weken zijn, zou ik ff bellen....

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Als dit die van de prenatal is, zou ik even mailen met hun. Ik heb de doos namelijk al in huis, kreeg ongeveer 2 weken terug via de mail de bon van hun. Misschien is hij perongeluk als ongewenst terecht gekomen.

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hier in week 28 of week 29 per mail bericht gekregen dat ik de blije doos bij de Prenatal kon komen ophalen. Bon printen en hupsakee. Ben je idd goed over de 30 weken heen, dan zou ik ook wel even bellen of mailen.
    grt

19. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

oow ik kreeg me uitnodiging om de blije doos op te halen via dat blad wij jonge ouders..

wel hele leuke doos..pampers, rompertje, flessenspeentje, i love mama speen, klein potje sudo, reclame/kortingsbonnen en een doekje van lodger

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik kreeg en een bon via de mail de vorige keer én een bon via de post (had ik 2 dozen :D) .

Maar wel pas laat, was toen al 8mnd ofzo...
    en bij mijn 2 n(8jr geleden) kreeg ik de 'oproep' pas toen ze al geboren was, en ze is met 41w geboren ;).

Nu kreeg ik de wij nog van mijn vorige zwangerschap, dus weet niet of ik hem alweer vers krijg of nog steeds van toen. en weet dus ook niet of ik voor de nieuwe doos goed ben aangemeld maar goed, dat zien we dan wel weer.

Deel Deze Pagina