Hoi, Ik ben 24 jaar en een jaar getrouwd. Al lang een kinderwens en in april 2009 gestopt. Sindsdien heb ik nog geen natuurlijke cylcus gehad. Ik heb in juli 1x een provera kuur gehad en daarna wel de bijbehorende bloeding maar sindsdien geen menstruatie meer gehad. Ik ben al in het ziekenhuis geweest voor een inwendige echo en heb toen ook meteen een uitstrijkje en een bloedonderzoek gehad. Alles gelukkig prima! Alleen wel heel frustrerend als je zwanger wil worden. Wat kan ik nu het beste doen, want wachten tot arpil 2010 zoals mijn gynaecoloog zegt vind ik erg lang. Groetjes lil85
HOi lil, Het enige wat je kan doen is aangeven bij je gyn dat je dat te lang vind en dat je graag eerder in behandeling wilt! Imke
Hoi Imke, Mijn gyneacoloog gaf aan dat hij mij pas in april 2010 kan gaan behandelen vanwege de verzekering. Pas na een jaar proberen worden behandelingen vergoed. Of is dat anders als ik niet eens ongesteld word? Alvast bedankt.
Hoihoi, Dat zou je eens bij je verzekering moeten navragen maar volgens mij staat er een half jaar voor Imke
hoi, als je helemaal niet ongesteld wordt is dat ook een reden om naar een gynaecoloog te gaan, maar dan zal hij eerst dat behandelen en daarna pas verder kijken. Mirjam
Hoi Mirjam, Ik heb al een inwendige echo, uitstrijkje en een bloedonderzoek gehad. Hiermee hebben ze niks raars geconstateerd. Hij kan niet verklaren waarom ik niet ongesteld wordt. Ik heb zelfs geen tussentijdse bloedingen. Deze donderdag heb ik weer een afspraak staan om de uitslagen te bespreken. Wat zouden goede vragen zijn om te stellen? Ik wil heel graag weer een normale cyclus of in ieder geval een cyclus. Alvast bedankt. Lil
hoi, het kan gewoon door het ontpillen komen hoor. Je kunt wel medicijnen krijgen om een ongesteldheid op te wekken maar dat is dan weer een ongesteldheid zonder eisprong. Ik snap dat het lastig is voor je maar ontpillen kan een jaar duren! Mirjam