baarmoeder te hoog?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Fairytale, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik ben woensdag naar de vk geweest,
    ze luisterde totaal niet naar dingen, en toen ze me ging onderzoeken(hartje luisteren, buik voelen) zei ze dat mijn baarmoeder al onder mijn navel zat, en dat dat normaal bij 20 week pas moet zijn.Ben nu 15 week.
    Maar ze deed nuchter, en zei dat dat normaal was omdat ik zo lang ben (1.80) ze zei dat het bij mij hoorde..
    Nu maak ik me toch wel wat zorgen.. kan dat? is dat normaal?
    ze zei dat ik een extreem lang bovenlichaam had, ik vond het nogal overdreven.
    en mijn onderbuik waar de baarmoeder eerst zat, is nu echt plat, pas bij de bovenkant waar ondergoed begint, begint ook de buik te groeien.. en zit al best een bobbel.. is dat ook normaal?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ja het is normaal, je hoeft je geen zorgen te maken. Het maakt inderdaad wel uit hoe je gebouwd bent, hoe lang je bent, of je navel in het midden staat, of de baarmoeder lang en dun is of meer rond. Maak je geen zorgen. Je hoeft je ook geen zorgen te maken over of je buik wel of niet bolt, de baarmoeder groeit goed en dat is het belangrijkst.

Mirjam

Deel Deze Pagina