cyclus na verwijderen spiraal

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sahbi, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahbi

Sahbi Lid

25 jan 2010
    47
    0
    0
    verpleegkundige
    utrechtse heuvelrug
    Hallo!
    Nog niet zolang gelden heb ik mezelf geregistreerd op dit forum. Wat geweldig dat jullie er zijn om vragen te beantwoorden,super!
    Ook ik heb een vraag: Op 6 januari 2010 is mijn mirena-spiraal verwijderd. Ik heb toen op 8 januari 1 dag gevloeid,was daarna over. op de 15de dag heb ik een ovulatie-test gedaan en die gaf aan dat ik vlak voor mijn eisprong zat. Nu ben ik gisteren oo dag 25 ongesteld geworden,terwijl ik normaal een cyclus van ongeveer 30/32 dagen heb. Komt het omdat mijn cyclus nog opgang moet komen dat het nu korter was?Of kan het een andere reden hebben?

Groetjes,

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

de cyclus na een spiraal is vaak heel wisselend. Je bent eigenelijk aan het ontpillen. Het kan wel een half jaar duren voor ie is genormaliseerd. Je kunt in de tussentijd prima proberen om zwanger te worden hoor!
    Neem je al foliumzuur?

Mirjam

3. Sahbi

Sahbi Lid

25 jan 2010
    47
    0
    0
    verpleegkundige
    utrechtse heuvelrug
    Hallo Mirjam!!
    Bedankt voor je snelle reactie!!
    Jazeker,ik neem de tabletten van Centrum,materna plus dha. Die gebruik ik sinds ik borstvoeding gaf aan ons eerste kindje. Daar zit ook foliumzuur in.Volgens mij de hoeveelheid die je zou moeten nemen.Of moet ik daarnaast ook nog alleen de foliumtabletjes nemen?

Groetjes

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Nee hoor, alleen die multivitamines slikken is genoeg.

Groetjes Brigitte

5. Sahbi

Sahbi Lid

25 jan 2010
    47
    0
    0
    verpleegkundige
    utrechtse heuvelrug
    Hallo!

Bedankt voor je snelle reactie! Ik zie dat jezelf ook mama bent geworden,van harte gefeliciteerd met jullie meiske!!!

Groetjes!

Deel Deze Pagina