zaterdag vier ik mijn verjaardag, ben op het moment bezig met afvallen en nu opzoek naar gezonde hapjes die ik zaterdag kan maken. hebben jullie misschien wat ideeen wat ik zou kunnen maken?
- komkommer met selleriesalade - wortels met dip-blaadje witlof met tomatensalsa erop - blokjes kaas met ananas of zilveruitje
- Allerlei groente (rauw of kort gekookt) met een lekkere yoghurt dip. - Blokjes 30+ kaas met mosterd - Rolletjes achterham met augurk - toastje met magere smeerworst, 20+ smeerkaas, filet american (hoe roder hoe minder mayo). - snack a jacks - Japanse mix - zoute stokjes (pepsels) Alvast gefeliciteerd!
dank jullie wel meiden! hier kan ik wel wat mee! de zwangerschapskilo's mogen er nu wel af haha dus vandaar de vraag
Goed topic ben zelf ook aan het afvallen en zaterdag vieren m'n man en zoon hun verjaardag. En ik zoek dus ook lekkere, gezonde recepten!
- Selderij stengels met knoflooksausje - Cherrytomaatjes gevuld met garnaaltjes - Wraps met zalm Eh....... dat was het wel even waar ik zo snel opkom
Een geschilde komkommer 'uithollen' met een appelboortje (of zoiets), daarin een geschilde wortel stoppen en dan dikke plakjes snijden. Ziet er leuk uit! Gegarandeerd succes en zeeeer korte bereidingstijd. Wat wilt u nog meer?
-Salami met een beetje kruidenkaas light en oprollen. -Komkommer met aromat -Magere knakworstjes met een uitjes en een 30+ kaasblokje -Ham met asperges erin
* Paprika schuitjes gevuld met rundvleessalade, komkommersalade of een andere lekkere salade naar keuze, Hetzelfde kun je doen met uitgeholde tomaten, komkommer of cherrytomaatjes. * Fruitspiezen * wraps gevuld met zalm of kipfilet en een beetje kruidenkaas en sla * Reepjes komkommer, paprika en wortel met een mager dipsausje * meloenblokjes met coburgerham/parmaham